פתרון חדש של Wix: בניית אתר אוטומטית ותוך דקות ספורות

בחברה מציינים כי הפתרון החדש - Wix ADI - הוא פתרון הבינה המלאכותית הראשון בעולם ליצירת ועיצוב אתרי אינטרנט

נדב אברהמי גיורא קפלן אבישי אברהמי / צילום: יח``צ
נדב אברהמי גיורא קפלן אבישי אברהמי / צילום: יח``צ

פתרון חדש שהשיקה חברת האינטרנט Wix יאפשר למשתמשים לבנות אתר אינטרנט באופן אוטומטי, באמצעות טכנולוגיה של אינטליגנציה מלאכותית (AI). בחברה מציינים שהפתרון החדש - Wix ADI - הוא פתרון ה-AI הראשון בעולם ליצירת ועיצוב אתרי אינטרנט.

Wix מספקת פלטפורמה להקמת אתרי אינטרנט, בעיקר לעסקים קטנים, והפתרון החדש שלה מבוסס על המידע שאספה מיותר מ-86 מיליון משתמשים. Wix ADI לומדת על המשתמש ממספר שאלות שהוא נשאל, ומשלימה את התוכן ליצירת אתר המותאם לו אישית. בחברה מבטיחים שאין שני אתרים שמעוצבים באופן זהה וכל אתר מותאם אישית לקטגוריה העסקית".

Wix ADI היא הפלטפורמה הטכנולוגית הראשונה בעולם המשלבת בין עיצוב אתרים ויצירת תוכן לבין אינטליגנציה מלאכותית, ובכך מאפשרת ליצור אתרי אינטרנט תוך דקות", אמר אבישי אברהמי, מנכ"ל ושותף-מייסד של Wix. "יצירת אינטרנט מקצועי ויפה היא הצעד הראשון ביצירת נוכחות אינטרנטית, ואפילו ש-Wix הפכה את התהליך לפשוט, עדיין קיימים אתגרים. עם Wix ADI, אנחנו פותרים את האתגרים האלה ומאפשרים לעסקים ליצור נוכחות אינטרנטית בקלות ובמהירות גדולה מתמיד".

ניצן אכסף, מנהל Wix ADI, הוסיף כי "Wix ADI היא לא רק פלטפורמה חדשה לבניית אתרים אלא סטנדרט חדש לעיצוב אתרים. עכשיו, כמובילה בטכנולוגיית האינטליגנציה המלאכותית, נהפוך את יצירת אתרי האינטרנט לנגישה לכל אחד".

Wix  נסחרת בנאסד"ק בשווי 1.1 מיליארד דולר, אחרי עלייה של 20.9% במניה מתחילת השנה.