פרץ במתקפה חריפה על נתניהו: "האחראי המרכזי לטרור במרכז ת"א"

באירוע "שבתרבות" בגבעתיים, תקף שר הביטחון לשעבר עמיר פרץ בחריפות את רה"מ ואמר כי "אחרי עשור שבו נתניהו ראש ממשלה, ניתן להצביע עליו כאחראי המרכזי לכך שפעולות טרור מתרחשות במרכז ת"א. ביבי הגיב לפיגוע בשרונה כמו פקיד ולא של מנהיג"

עמיר פרץ / צילום: דפי הירשפלד
עמיר פרץ / צילום: דפי הירשפלד

"ביבי הגיב לפיגוע בשרונה כמו פקיד, ניתן לראות בו אחראי להתרחשות פיגועים": 3 ימים לאחר הפיגוע הקטלני במתחם שרונה בתל אביב בו נרצחו 4 בני אדם, מופנית לעבר ראש הממשלה ביקורת קשה במיוחד מן האופוזיציה.

שר הביטחון לשעבר ח"כ עמיר פרץ (המחנה הציוני) השתתף היום (שבת) באירוע "שבתרבות" בגבעתיים, במהלכו האשים את ראש הממשלה נתניהו באופן ישיר בכך שמתרחשים פיגועים שכאלה - וקרא לו לשנות את מדיניותו: "אחרי כ-10 שנים שבהן נתניהו מכהן כראש ממשלה ניתן להצביע עליו כאחראי המרכזי לכך שפעולות טרור מתרחשות במרכז תל אביב".

"התגובה של ביבי לפיגוע בשרונה הייתה תגובה של פקיד ולא של מנהיג בעל חזון", הוסיף פרץ. "הממשלה בראשותו עושה אותו דבר פעם אחר פעם ומצפה לתוצאות שונות, במקום לגלות אומץ לב ולשבור את הקיפאון המדיני".

"אין לנו מה לחפש בממשלה, ביבי ימני קיצוני"

פרץ התייחס גם לדיבורים אודות הצטרפות אפשרית לממשלת נתניהו ואמר: "אין לנו מה לחפש בממשלה כזו - תהום אידאולוגית פעורה בינינו לבינו הן בתחום המדיני והן בתחום החברתי-כלכלי, והודעתי ליצחק הרצוג כי בשום תסריט לא אצטרף לממשלה שביבי עומד בראשה".

לדבריו, "ביבי אינו מעמיד פני ימני קיצוני - הוא באמת כזה ואין לו שום כוונה להשתנות ולהגיע לפשרה בנושאי הליבה של בסכסוך. העובדה שיום אחד הוא מנהל משא ומתן עם הרצוג ולמחרת חותם על הסכם עם ליברמן מוכיחה כי הדבר היחיד שמנחה אותו הוא ההישרדות הפוליטית שלו".