הרצל עוזר לדור ה-Y, יאהו ואפל נפגשו בשוני

וגם: הקשר האיטלקי - אתגר הרגולציה של כרמינה מנדולה ■ ומי נהגו בשיירת רכבי השטח במדבר יהודה?

משאירות אבק

מי נהגו בשיירת רכבי השטח במדבר יהודה?

את מזג האוויר הסימפטי של סוף השבוע האחרון ניצלו כמה וכמה מנהלות לסיור שטח במדבר יהודה. סובארו מצידה, ניסתה לנצל את האבק המדברי לניעור התדמית הגברית משהו, של רכבי השטח.

המזמינה: לי רום אוקנין, מנהלת השיווק של סובארו. במשתתפות: דלית שטאובר, יועצת אסטרטגית ולשעבר מנכ"לית משרד החינוך; סיגל פרוז'ינסקי, מנכ"לית טל גל מקבוצת נסטלה; ד"ר סילבי לוריא, מנהלת מסחור טכנולוגיות בתל-השומר; שרון איילון, שותפה במיזם biz ;match טוני כהן, סמנכ"לית שיווק מכבי שירותי בריאות; גלית בר-און, סמנכ"לית שיווק דלתא; טלי מיזלמן, מנהלת שיווק קסטרו; מדונה חובל, מנכ"לית חטיבת OTC בטבע ישראל; יעל פודולסקי, סמנכ"לית שיווק סוגת; ואחרות.

המסר, אם זה לא היה ברור עד עכשיו: נוכחות נשית. המשתתפות גמאו מרחקים על רכבי סובארו XV, איתם הגיעו עד מנזר המר סבא במדרון נחל קדרון, שם נהנו מארוחת בריאות. שיהיה להן לבריאות.

שטאובר, רום אוקנין ואיילון / צילום: רונן טופלברג
 שטאובר, רום אוקנין ואיילון / צילום: רונן טופלברג

מתלבשת על כלמוביל

סמנכ"ל הכספים של כלמוביל פורש מתפקידו

בתום לא פחות מ-30 שנות פעילות, יורם בריק, סמנכ"ל הכספים של קבוצת כלמוביל - יבואנית מרצדס בנץ, סמארט, יונדאי מוטור, מיצובישי מוטורס וקינג לונג בישראל - הודיע על פרישה מתפקידו. את בריק תחליף רון מי-טל וינפלד, המשמשת ב-20 השנים האחרונות משנה למנכ"ל וסמנכ"לית הכספים של קבוצת קסטרו.

מי-טל וינפלד תיכנס לתפקידה בספטמבר הקרוב. ד"ר שמואל חרל"פ, יו"ר הקבוצה, וסגנו, יואב חרל"פ, ציינו את תרומתו החשובה של בריק לקבוצה, ומסרו שהוא ימשיך לשמש כיועץ לדירקטוריון.

יורם בריק / צילום: יוסי אלוני
 יורם בריק / צילום: יוסי אלוני

הקשר האיטלקי

אתגר הרגולציה של כרמינה מנדולה

לא צריך להיות חובבי יורו מושבעים כדי לדעת שלאיטליה יש קסם. לכן, אולי תשמחו לדעת שגם בישראל אפשר למצוא את אותו צ'ארם איטלקי. הכירו את כרמינה מנדולה, מנכ"ל חברת ביטוח האשראי קופאס (Coface) ישראל, שחי כאן אתנו, וזכה ממש באחרונה באות הצמיחה של החברה הבינלאומית. קופאס נכנסה לפעילות בישראל לפני כשנה, והיא מציעה לחברות בעולם פתרונות הגנה מפני חדלות פירעון של לקוחותיהם.

השם לא יכול להטעות - מנדולה הוא יליד פומפיי שבדרום איטליה (כן, זו שסמוכה להר הגעש וזוב), והגיע לכאן עם משפחתו על מנת להשיק את הפעילות בארץ הקודש, זאת לאחר שכיהן בתפקידים שונים באירופה. לדבריו, הוא התפתה בעיקר לאתגר שבהתנהלות מול הרגולציה.

לדבריו, מה שהקל על ההתאקלמות כאן זה הדמיון שבין תושבי דרום איטליה והישראלים ולא רק בקשר לרעידת אדמה. "כולנו ניגשים ישר לעניין ואומרים את הדברים בצורה ישירה, כמו שהם, בלי משחקים", הוא מסר. עכשיו, הוא אף קיבל פרס על הישרדות.

מנדולה / צילום: גיא בן אסאייג
 מנדולה / צילום: גיא בן אסאייג

נטשה את היריד

מי הגיעו לאירוע הפרידה ממנכ"לית מרכז הירידים?

אמש (ג') התקיים אירוע הפרידה מעו"ד מירית בכר, מנכ"לית מרכז הירידים שפורשת מהמרכז בתום 9 שנים, 4 מתוכן כמנכ"לית. בכר, שהחלה את עבודתה במרכז בגיל 28 כיועצת משפטית ועוזרת מנכ"ל, המשיכה וצמחה במקום. נכון להיום היא יוצאת לשוק הפרטי, שם היא עדיין בוחנת אופציות. ועדת איתור מונתה למציאת מנכ"ל חדש, כאשר כרגע ממלאת את מקום המנכ"לית סולי שביט, סמנכ"לית הכספים. במגיעים להודות ולברך (במרכז הירידים כמובן): רמזי גבאי יו"ר מכון הייצוא שציין באירוע כי מנסיונו, בכר היא אשת מו"מ קשוחה במיוחד; אמיר חייק, לשעבר מנכ"ל התאחדות התעשיינים; עופר זקס, מנכ"ל מכון הייצוא; עידו שמיר, מנכ"ל הרשות לפיתוח כלכלי תל-אביב-יפו; נדב גרינשפן, מנכ"ל היכלי הספורט; משה נור, מנכ"ל חברת נור סטאר; בכירי עיריית תל-אביב; ואחרים.

גבאי ובכר / צילום: שי שבירו
 גבאי ובכר / צילום: שי שבירו

הרצל עוזר לדור ה-Y

חבר הנאמנים במכללה למנהל רוצה לגשר על הפער

מה משותף ליונה פוגל, מנכ"ל פז; ניר שטרן, מנכ"ל סלקום; מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל; איציק בנבינישתי, מנכ"ל פרטנר; רפי בהרב, סגן נשיא בקוקה קולה ישראל? התשובה: כולם הצטרפו באחרונה לחבר הנאמנים הנכנס של המסלול האקדמי במכללה למנהל.

המושב ה-38 של חבר הנאמנים התקיים בסוף השבוע שעבר, בפתיחתו של היו"ר הנכנס, הרצל עוזר, לשעבר מנכ"ל ויו"ר HOT, שמונה בדצמבר האחרון לתפקיד.

כאשר נשמעה בישיבה טענה כי בדור ה-Y "מה שמעניין את הסטודנטים היום זה לעשות כסף עכשיו, אפילו מעבודה במלצרות והם פחות מוכוונים להשקעה בעתיד", ציין עוזר כי "קיים פער בין תכניות הלימודים של האקדמיה לבין צרכי התעשייה, ואנו מצפים מחבר הנאמנים לגשר על פער זה, בין היתר באמצעות קליטת סטודנטים להתמחויות מקצועיות בחברות המובילות במשק". עוד נכחו בישיבה: פרופ' אשר טישלר, נשיא המסלול האקדמי במכללה למינהל; רון גוטלר, יו"ר הדירקטוריון; דליה דורנר, לשעבר שופטת בית המשפט העליון; רו"ח דורון שהרבני, מנכ"ל משותף בארנסט את יאנג, מירית בכר (המופיעה במדור מימין); ואחרים.

עוזר, גוטלר, בהרב ודורנר / צילום: עידן גרוס
 עוזר, גוטלר, בהרב ודורנר / צילום: עידן גרוס

יאהו ואפל נפגשו בשוני

מי הגיעו לאירוע הבוגרים של הטכניון?

אל אמפי שוני בבנימינה הגיעו אמש רבים ובכירים מבוגרי הטכניון וזאת לכבוד האירוע החגיגי שנערך במקום בו חילק ארגון הבוגרים מלגות בשווי 3.5 מיליון שקל. המלגות, שנאספו מתרומות בוגרים, חולקו ל-350 סטודנטים. יואל מארק, סגנית נשיא יאהו העולמית ובוגרת הטכניון, איחרה קלות לאירוע קבלת הפנים, והגיעה היישר לחלק האמנותי של הערב - הופעה של סינגולדה וחברים. כחוקרת בתחום מנועי החיפוש היא תרה אחר כיסא פנוי, שבסופו של דבר נמצא לצדו של אהרון אהרון, מנכ"ל אפל ישראל. עוד הגיעו: עמי אפלבאום, נשיא KLA Tencor; איילת שפירא, ראש חטיבת מנור ברפאל; סיגל פירסט, יו"רית ארגון בוגרי הטכניון ומנכ"לית כצט; פרופ' בועז גולני, סגן נשיא הטכניון; ד"ר אלי אופר, יו"ר מועדון ה-100; פנינה זיו, מנהלת ארגון הבוגרים; אייל קפלן, שותף מנהל, וולדן ישראל הון סיכון; ואחרים.

אהרון, לביא, גולני ופירסט / צילום: איתמר טל
 אהרון, לביא, גולני ופירסט / צילום: איתמר טל