מחפשים עבודה? ליפנים יש משרה עבורכם - רק תבואו

ביפן מחפשים אנשים שיעברו הכשרה מיוחדת ויהפכו ללוחמי נינג'ות מוסמכים במשרה מלאה, וכל זה רק כדי למשוך תיירים ■ אז מה כוללת המשרה, ומה צריך לעשות בכדי לזכות בה?

צ'ק אין , חופשה ביפן/ צילום: מתוך הוידאו
צ'ק אין , חופשה ביפן/ צילום: מתוך הוידאו

אם הייתם ילדים בשנות ה-80, סביר להניח שגם אתם שיחקתם בבובות נינג'ה ואביזרי נינג'ה או לפחות ראיתם סרט נינג'ה אחד או שניים, כי בכל זאת דמות הנינג'ה היפנית הייתה טרנד לוהט באותה תקופה.

גם אם לא נמניתם עם חובבי הז'אנר, אתם ודאי מכירים את אותם לוחמים יפנים מיתולוגיים העשויים ללא חת אשר מתמחים באומנויות לחימה עתיקות ושימוש בכלי נשק מסוכנים. הנינג'ות שאפיינו את תקופת סנגוקו, תקופה שהתמשכה מאמצע המאה ה-15 ועד המאה ה-17 במהלכה התנהלה מלחמת אזרחים עקובה מדם ביפן, קצת נעלמו מן הנוף בשנים האחרונות אבל עכשיו הם חוזרים.

במחוז אייצ'י ביפן מחפשים אנשים שיעברו הכשרה ויהפכו לנינג'ות מוסמכים במשרה מלאה, וכל זה - תאמינו או לא - רק כדי למשוך תיירים למקום. לשכת התיירות של אייצ'י יודעת לספר שלמעשה מדובר במקום מושבו של אודה נובונאגה, מנהיג יפני רב-עוצמה שחי במקום בין השנים 1534-1582 ונחשב לאגדה עוד בחייו ומי שניסה לאחד את יפן בתקופת סנגוקו המאוחרת.

כנראה שדמות הנינג'ה כך החליטו במחוז עשויה למשוך תיירים. אז אם אתם מעל גיל 18, יש לכם אהבה להיסטוריה היפנית, ואתם גם יודעים לבצע סאלטה לאחור - בהחלט יכול להיות שתוכלו להגיש מועמדות לתפקיד שיצריך מכם כמובן לעטות על עצמכם בגדים שחורים, סכינים, חרב ולהשתתף באירועים ציבוריים גם ביפן וגם במקומות אחרים כל זה כדי לקדם תיירות למחוז אייצ'.

השכר, אם אתם רציניים, עומד על 1,600 דולר לחודש.