מותג האופנה COS מבית H&M בדרך לישראל

מאץ' ריטייל, זכיינית H&M בישראל, היא שתביא גם את המותג השוודי הנוסף ארצה ■ חנות ראשונה של COS צפויה להיפתח באביב 2017 ב-TLV Fashion Mall 

מותג האופנה COS בדרך לישראל: מדובר במותג פרימיום מקבוצת H&M. מאץ' ריטייל, זכיינית H&M בישראל, היא שתביא גם את המותג השוודי הנוסף ארצה. 

חנות ראשונה בארץ של המותג COS צפויה להיפתח באביב 2017 ב-TLV Fashion Mall, והיא תשתרע על שטח של של כ-650 מ"ר, בדומה לקונספט של החנויות מסביב לעולם המעוצבות כסטודיו מרווח.

"המותג COS פונה לקהל עם טיפה יותר מודעות אופנתית", מסבירה זיו קווין, שתוביל את הפעילות של COS בישראל. "הוא מקבל השראה מכל העולם האמנות, עם פריטים מינימליסטיים שהם על-עונתיים".

משכך, רמת המחירים לא דומה ל-H&M, אולם כהגדרת קווין, "זוהי רשת הוגנת מבחינת מחירים ביחס לתמורה". עוד היא מציינת כי המחירים בישראל יהיו דומים לאלה שבאירופה, שם הם נעים מ-22 אירו לחולצה ועד 100-200 אירו למעיל.

החנות בתל-אביב תכלול את מגוון הקונספטים של הרשת, כלומר אופנת נשים, גברים וילדים, כולל אקססוריז.

המותג COS הוקם ב-2007, וכיום הוא פועל באמצעות 174 חנויות ב-31 מדינות ברחבי אירופה, אסיה, צפון אמריקה והמזרח התיכון. קונספט החנויות במזרח התיכון, לרבות בישראל, פועל באמצעות זכיין - מאץ' ריטייל.

"בשלב זה מוקדם לקבוע כמה סניפים יהיו בארץ. חנות ראשונה כבר אושרה, ואחרי שהיא תיפתח נבחן מיקומים נוספים", מסבירה קווין. "זו לא אג'נדה שמתאימה לפריסה ארצית". 

ב-18 שווקים פועל המותג גם במכירה מקוונת, אך בישראל זה לא יקרה - כפי שגם החברה-האם H&M בשלב זה עדיין לא משחקת בזירת האונליין המתעוררת בישראל. 

מאץ' ריטייל, שבבעלות משפחת חורש, הוקמה ב-2008 עם קבלת הזיכיון להפעיל את סניפי H&M בישראל, וכעת כאמור היא קיבלה את הזיכיון למותג COS. עם זאת, שני המותגים יפעלו וינוהלו בנפרד.

רשת H&M מונה כיום 18 סניפים בישראל, כאשר בקרוב ייפתח סניף בקריית אונו, וב-TLV Fashion Mall תיפתח חנות דגל שתשתרע על שטח של 2,000 מ"ר. 

תחת H&M פועלים בנוסף גם המותגים ANOTHER STORY, צ'יפ מאנדיי (המותג היחיד מהקבוצה שמותר למכור שלא כרשת אלא פריטים בתוך סטודיו כמו בל אנד סו) והמותג מאנקי.