הטיפ היומי: חברת אינטרנט ישראלית שעשויה לזנק 44%

במחלקת המחקר של ג'יי.פי מורגן ממליצים "תשואת יתר" על מניית Wix ומעלים את מחיר היעד (לסוף 2017) ב-8 דולר ל-40 דולר

חברת האינטרנט Wix   נסחרת בנאסד"ק ושווי השוק שלה הוא 1.11 מיליארד דולר. החברה שמספקת פלטפורמה להקמת אתרי אינטרנט בקלות, ערכה לאחרונה יום אנליסטים, בו הציגו בכיריה את הפלטפורמה של ופעילותה.

לדעתנו, הטכנולוגיה היא אחד הדברים שמבדלים את Wix מהמתחרים שלה. השנה ההנהלה הראתה שוב שהיא מחפשת דרכים לקדם את הטכנולוגיה, עם השקת פתרון חדש שמאפשר לבנות אתר אינטרנט באופן אוטומטי, באמצעות טכנולוגיה של אינטליגנציה מלאכותית (AI).

עבור קהל היעד, יש לפתרון פוטנציאל לשנות את האופן שבו הם בונים אתרי אינטרנט חדשים. המחויבות הזו לטכנולוגיה, זה הדבר שלהערכתנו שיפר את שיעורי ההמרה למנויי פרימיום (מנויים משלמים), הגדיל את מספר המשתמשים הרשומים וייצר מינוף תפעולי. אפילו לאחר העלייה במניה מתחילת השנה, עדיין יש פוטנציאל אפסייד מכובד לדעתנו.

במהלך השנה החולפת, Wix הפיקה למעלה מ-50 אירועים וקמפיינים, כולל פרסומת מוצלחת בסופרבול ועבודה עם מנצ'סטר סיטי. צעדים אלו שיפרו דרמטית את זהות המותג הגלובלי של Wix והתוצאה היא שיפור בנתוני המשתמשים החדשים.

בשנת 2012 נרשמו 79 מיליון שמות דומיין (domain names) חדשים ברחבי העולם, כלומר - הזדמנות שוק של 9.5 מיליארד דולר ל-Wix, על בסיס ARPU (הכנסה חודשית ממוצעת ממנוי) בסך כ-120 דולר. היעד העיקרי של Wix הוא עסקים קטנים ובינוניים, שוק שכולל כ-27 מיליון עסקים רק בארה"ב, מתוכם ל-52% אין כל אתר אינטרנט. נוסף על כך ישנם כ-500 אלף עסקים חדשים שנוסדים בכל שנה בארה"ב. אם מסתכלים ברמה הגלובלית, יש להכפיל את המספרים ב-4-5.

למשתמשים יש מגוון פתרונות אפשריים, ואנו מחשיבים את Wix כפתרון פשוט במחיר משתלם עבורם. להערכתנו, הכנסות החברה יצמחו בשיעור שנתי ממוצע של 33% עד 2018. אנו מצפים שהחברה תמשיך להרחיב את הנוכחות ברוסיה, מקסיקו, דרום קוריאה וברזיל; להערכתנו, בעיקר ברזיל ורוסיה מהוות הזדמנויות צמיחה.

אנו נותנים ל-Wix המלצת "תשואת יתר" ומעלים את מחיר היעד (לסוף 2017) ב-8 דולר ל-40 דולר, 44% מעל מחיר המניה.

מחלקת המחקר, ג'יי.פי מורגן

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירי, לרבותאלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות , המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם