צפו: נחשף הרכב הכי מעניין של הונדה בשנים האחרונות

הצצה ראשונה להונדה NSX החדשה שתנחת בקרוב באירופה: עושה שימוש ביחידת הנעה היברידית מתוחכמת, עם 3 מנועים חשמליים לצד מנוע הבנזין העיקרי

המכונית הכי מעניינת של הונדה בשנים האחרונות, הלוא היא ה-NSX הנחשקת, מגיעה ליבשת הישנה. המכונית שמכוונת ליצרניות האקזוטיקה ישר באדום של מנתק הסל"ד, כבר הוצגה בארה"ב כאקורה NSX ואפילו טיפסה לפייקס פיק במירוץ האחרון, אבל שיווקה באירופה מתחיל ממש בימים אלו.

הונדה NSX החדשה עושה שימוש ביחידת הנעה היברידית מתוחכמת, עם שלושה מנועים חשמליים לצד המנוע הבנזין העיקרי, זה המזהם. עד כמה הוא מזהם? בתצורת וי שש בנפח של שלושה ליטרים וחצי עם מערכת תזמון שסתומים מתקדמת, מוציא המנוע בסיוע צמד מגדשי טורבו חמש מאות ושבעה כ"ס - אז באמת מעניין אתכם כמה הוא מזהם?

תוסיפו לזה מנוע חשמלי אחד העוזר למנוע הבעירה להניע את הגלגלים האחוריים, או יותר נכון לסייע עם מומנט מרבי בתחומים הנמוכים כמו שרק מנוע חשמלי יודע לעשות, ועוד שני מנועים חשמליים - אחד לכל גלגל קדמי, ותקבלו 581 כוחות סוס משולבים. יחד עם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה וגיר כפול מצמד עם תשעה הילוכים, ה-NSX יודעת להאיץ למאה קמ"ש תוך שלוש שניות, ולהמשיך ולטפס עד 308 קמ"ש. ועם כל זה יבואני הונדה בישראל טרם החליטו האם להביאה ארצה.