אתר הסחר chinabuy מגיע לקניון: משתף פעולה עם אופיס דיפו

יובל אטד, יו"ר chinabuy: התחום הולך לקראת שילוב בין קמעונאות מסורתית לדיגיטלית

סניף אופיס דיפו / צלם: סיון פרג'
סניף אופיס דיפו / צלם: סיון פרג'

בעוד קניונים בישראל כמו עזריאלי וביג נכנסים לזירת המסחר המקוונת, אתר הסחר chinabuy עושה מהלך הפוך - יוצא מהאזור הווירטואלי ונכנס לקניון. אבל בשונה מאתרי סחר שעושים זאת באמצעות חנויות פופ-אפ או חנויות קבועות, ב-chinabuy עושים זאת באמצעות שיתוף-פעולה נקודתי עם רשת אופיס דיפו בקטגוריית ה"חזרה לבית הספר".

במסגרת שיתוף-הפעולה ניתן יהיה לרכוש ילקוט המכיל מכשירי כתיבה, שיסופק תוך 24 שעות בסניפי אופיס דיפו.

יובל אטד, יו"ר ומייסד chinabuy, אומר כי מדובר בשיתוף-פעולה ראשון מסוגו, המסמן את הכיוון אליו הולך תחום הקמעונאות כולו - שילוב בין קמעונאות מסורתית לקמעונאות דיגיטלית. "זו סנונית ראשונה של שיתופי-פעולה שמסוגם נראה יותר בשנים הקרובות", אומר אטד.

לדבריו, כבר לפני שנה נעשה ניסיון להיכנס לתחום החזרה לבית ספר, המאופיין במעורבות קנייה גבוהה רגשית, הן של ההורים והן של הילדים. לכאורה אין סיבה שההורים לא יקנו ציוד זול מהאתרים בחו"ל, אך החסם הוא החשש שהערכה לא תגיע בזמן לתחילת הלימודים. ההתקשרות עם אופיס דיפו אמורה להרגיע את החשש ולאפשר את היתרונות של קנייה מחו"ל.

אטד מכנה את כיוון הפעילות הזה גלוקלי, וסבור כי לשם הולך העולם: פעילות גלובלית עם הוצאה לפועל לוקלית.

קבוצת chinabuy הוקמה ב-2012, וכיום היא מפעילה רשת אתרים בינלאומית בישראל, קנייה, פולין, קרואטיה, רומניה, צ'כיה, טנזניה וטורקיה. האתר מציע למעלה ממיליון פריטים מתחומים שונים.

בשונה מאתרי סחר אחרים, הקבוצה מיישמת מודל שמתמקד לצד הצעת ערך כספית גם בשירות וחוויית לקוח, שבאים לידי ביטוי בין היתר במענה ושירות מסביב לשעון בשפה המדוברת, משלוח חינם ואפשרות להחזרת המוצרים.