סקר הפרסומות: 9 מיליון - עדיין הכי אהובה; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: זהו השבוע התשיעי ברציפות שהפרסומת בכיכובה של שני כהן היא האהובה ביותר ■ הפרסומת של ביטוח ישיר אהובה במיוחד על בעלי השכלה גבוהה

זה השבוע התשיעי ברציפות שהפרסומת של 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא הפרסומת האהובה ביותר בדירוג. הפרסומת, שבה נראית שני כהן אוכלת את דפי הצעת הביטוח המתחרה של לקוח, אהודה במיוחד בקרב גילאי 35 ומעלה ורושמת שיעורי אהדה הנמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26.9%.

הפרסומת לקוקה-קולה של דחף היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. הפרסומת, שמקדמת את מסיבת הקיץ בחוף נחשולים, רושמת שיעורי זכירה הנמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.5%.

הפרסומת של ביטוח ישיר של באומן בר-ריבנאי, שבה שתי יונים בצבא מדברות על ביטוח, אהובה במיוחד על בעלי השכלה גבוהה. הפרסומת לסלקום TV, של גיתם BBDO, עם "משיח" שלא מתפשר באף תחום בחיים, אהודה במיוחד על גברים ועל בעלי הכנסה ממוצעת.

הפרסומת למזגני טורנדו, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב ובכיכובה של רותם סלע, הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע, עם סך ההשקעה העומד על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על 1.5 מיליון דולר. בקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר הושקע הרבה יותר כסף: היה זה הקמפיין של yes, עם סך השקעה גבוה יותר של 2.4 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 686 לעומת 631. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-53.5 מיליון דולר לעומת כ-46.3 מיליון דולר.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות