טיב טעם מחדשת את הניסיונות למצוא משרד פרסום

גליקמן-שמיר-סמסונוב הוא המשרד היחיד שמתמודד כרגע על תקציב טיב טעם ■ LEAD, מנצ' ומקאן הבהירו: מוכנים לטפל בתקציב - אך לא נתמודד במכרז

סניף טיב טעם / צילום: לם וליץ סטודיו
סניף טיב טעם / צילום: לם וליץ סטודיו

חודשו הניסיונות של קבוצת טיב טעם להתקשר עם משרד פרסום חדש. ל"גלובס" נודע כי בקבוצה מנסים "להעיר מחדש" את מכרז הפרסום הכושל, אך בשלב זה נראה כי אף משרד פרסום, פרט לגליקמן-שמיר-סמסונוב, לא מוכן להתמודד.

בסיבוב הקודם של המכרז פרשו עוד לפני הגשת המצגות שני משרדים, LEAD ומנצ', וטיב טעם עצמה החליטה לא לאפשר למקאן תל-אביב להתמודד, במחשבה שהוצאתו תפתח מחדש את המכרז. אבל ההימור של טיב טעם לא הוכיח את עצמו, ולמרות הוצאת מקאן לא הצטרפו משרדי פרסום אחרים.

בשבועות אחרונים הוקפא המכרז, בין היתר בשל התנהלות פנימית בטיב טעם, אבל כעת מנסים לקדם שוב את המכרז. שיחות מחודשות נעשו עם משרדי פרסום, לרבות מקאן, LEAD ומנצ', שאמורים היו לקחת חלק במכרז המקורי. שלושת המשרדים הבהירו כי יקבלו בשמחה את תקציב הפרסום לטיפולם, אך אין להם כוונה להשתתף במכרז.

כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כמה שבועות הוחלט בטיב טעם להפסיק את ההתקשרות עם ליאו ברנט. לקבוצה היו בעבר שיחות עם מקאן, אבל בשל העובדה שאז מקאן טיפלו בתקציב מגה שעתידו לא היה ברור, לא חלה התקדמות ממשית, אם כי היה ברור שהמשרד הוא מועמד חזק כשיקרה. הקשר עם מקאן הוא קשר מקצועי, הנובע מעבודה משותפת בעבר עם מאור חן, מנכ"ל פעילות הדיגיטל של מקאן.

אחרי הפרידה מליאו ברנט החלו בקבוצת טיב טעם להיפגש עם משרדי פרסום, אך נראה כי ההערכות ליתרון שיש לכאורה למקאן, בצד הנחות כי מדובר בתקציב הדורש משאבי כוח-אדם גדולים על תקציב כספי לא מאוד גדול, גרמו לרוב המשרדים, בהם ברוקנר יער לוי ו-AVRAHAM, לא לקחת בו חלק.

בסופו של דבר נשלח בריף למקאן, לגליקמן, ל-LEAD ולמנצ'. הבריף נחשב למרחיק לכת מבחינת הדרישות המקצועיות, שמשמעותן הצגת 3 מצגות שרק בסופן אמורות היו להינתן הצעות מסחריות. כלומר, המשרדים נדרשו לעבודה בהיקף עצום ובהשקעה כלכלית ניכרת, בלי לדעת מה המסגרת המסחרית של ההרפתקה. כעת כאמור, כל המשרדים מצביעים ברגליים ולא מוכנים לשוב למכרז במתכונתו המקורית.

בקבוצת טיב טעם סירבו להתייחס לידיעה.