מבוכה להרצוג: פעילי מפלגת העבודה בקריאות "בוז לבוז'י"

יו"ר המפלגה הגיע לנאום בכינוס בבית החייל בתל אביב, אלא שעם עלייתו לבמה - ספג קריאות בוז מכמאה פעילים שזעקו לעברו "בוז'י הביתה" שוב ושוב ■ בתגובה אמר הרצוג: "קראו לי כבר כלב, אני לא מתרגש"

יצחק הרצוג / צילום: אלון רון
יצחק הרצוג / צילום: אלון רון

מבוכה ליצחק הרצוג בוועידת העבודה: יו"ר המפלגה הגיע היום (א') לנאום בכינוס בבית החייל בתל אביב, אלא שעם עלייתו לבמה - ספג קריאות בוז מכמאה פעילים שזעקו לעברו "בוז'י הביתה" שוב ושוב. בתגובה לקריאות שנשמעו נגדו, אמר הרצוג: "קראו לי כבר כלב, אני לא מתרגש" - והתפנה להמשיך בדבריו לאחר שהקריאות שככו.

הרצוג צפוי להעביר היום בוועידה את ההחלטה לדחות את הפריימריז לראשות המפלגה בשנה בדיוק - ל-31 ביולי 2017, זאת לאחר שככל הנראה צפוי רוב להחלטה, בה נכרכו סעיפים נוספים החשובים לחברים רבים במפלגה.

ההחלטה ככל הנראה צפויה לעבור - זאת בזמן שח"כ שלי יחימוביץ' וח"כ אראל מרגלית מבקשים דווקא לקיים את הבחירות המקדימות עד סוף השנה הקרובה ולא לדחות אותן לאמצע שנת 2017. ההצבעה הערב מתקיימת בצורה חשאית.

יחימוביץ' תוקפת את הרצוג: "בבכיינות לא בונים מנהיגות"

"האיומים של הרצוג לסילוק חברי מפלגה מחפירים, והבכי והנהי על קריאות הבוז שספג הם כל דבר חוץ ממנהיגות", תקפה יחימוביץ'. "קריאת הבוז הקשה ביותר נשמעה היום דווקא מפי הרצוג, כשבשיא חולשתו הציבורית הודיע ל-60 אלף חברי מפלגה שהוא מצפצף עליהם צפצוף ארוך וכי באמצעות קומבינות יוכל לארגן לעצמו קדנציה נוספת בלעדיהם".

"היום על הבמה, בפעם האלף שב הרצוג וקונן על כך שלכאורה כונה כלב", הוסיפה. "בפועל הוא משתמש בעצמו במלה כלב מאה פעמים ביום, אף שבמציאות מעולם לא נאמרה לגביו. זהו נסיון נואש לזכות באמפתיה על בסיס חמלה, אולם בבכיינות לא בונים במנהיגות".