אפליקציה חדשה בתחום הנדל"ן תאפשר לערוך מכרז בין מתווכים

המודל העסקי של ברוקרים יתבסס על גביית תשלום שנתי בהיקף של 3,000 שקל מכל מתווך, בעוד שבעלי הנכסים לא יידרשו לשלם עבור השירות

סטארט-אפ חדש שהושק היום שואף לחולל מהפכה בעולם התיווך. חברת ברוקרים (brokerim) פיתחה פלטפורמה אשר מאפשרת לבעלי נכסים לערוך מכרז בין מתווכים שונים ובמקביל ליהנות גם מחוכמת ההמונים ולקבל חוות דעת על המתווך שאיתו הם מעוניינים לשתף פעולה. הפלטפורמה זמינה בשלב זה באתר אינטרנט ובמכשירים אשר מבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד. בשבועות הקרובים מתכננת החברה להשיק גרסה גם למכשירים של אפל.

ברוקרים הוקמה בשנת 2016 וגייסה מאות אלפי שקלים ממשקיע פרטי שבחר לא להיחשף. שלומי זוין, מייסד ומנכ"ל החברה, אמר היום כי "תחום התיווך סובל מתדמית בעייתית, בין היתר בגלל פעילות של מאכערים ללא רישיון ועושק של משרדי התיווך הגדולים, שנוגסים נתח משמעותי מהעמלות של עובדיהם בלי לתת להם ערך מוסף משמעותי. אנחנו מכניסים את שוק התיווך למאה ה-21 ונותנים בית ומענה לצרכים של כל הצדדים בעסקה - שקיפות, פשטות ואמינות לצד פוטנציאל חיסכון משמעותי הן ללקוח והן למתווך".

בחברה מעריכים כי סוכנויות התיווך גוזרות עמלה ממוצעת של יותר מ-50% מדמי התיווך. המודל העסקי של ברוקרים יתבסס על גביית תשלום שנתי בהיקף של 3,000 שקל מכל מתווך, בעוד שבעלי הנכסים לא יידרשו לשלם עבור השירות.

Brokerim

שנת הקמה: 2016 

תחום פעילות: אפליקציית נדל"ן 

מנכ"ל: שלומי זוין