סמארטפון הדגל החדש: מה כולל הגלקסי נוט 7 של סמסונג

עט משודרג בעל רגישות משופרת ללחץ שפועל גם כשהמסך נרטב, רמת בטיחות ביומטרית ויכולת הזרמה של וידאו ב-360 מעלות ■ הכירו את מכשיר הפרמיום החדש של סמסונג

סמסונג סמארטפון גלקסי נוט 7 / צילום: וידאו
סמסונג סמארטפון גלקסי נוט 7 / צילום: וידאו

חברת סמסונג חושפת את ה- Note7 Galaxy המכשיר מתהדר בגוף עמיד במים וב- S Pen, אבטחה המשלבת את Samsung Knox עם אימות זהות ביומטרי לרבות סריקת קשתית העין, וכן יכולות בידור חדשניות.

לגבי העט המשודרג בחברה טוענים שמדובר בכלי כתיבה יעיל ומדויק יותר מאי פעם, קצה העט בגודל 0.7 מ"מ ובעל רגישות משופרת ללחץ. העט מאפשר למשתמשים לשרבט את מחשבותיהם ללא הפרעה אפילו אם המסך נרטב. ניתן להשתמש בעט מבלי לפתוח את המכשיר, על ידי שימוש ב - Screen off memo ונעיצת התזכורת בתצוגת Always On. כמו-כן יכול ה - S Pen להעניק למשתמשים את היכולת ליצור ולחלוק אנימציות GIF באמצעות Smart Select ופונקציות Air Command חדשות הכוללות "Magnify" ו-"Translate" המאפשרות למשתמשים לעשות Zoom In למסך או להחליף שפה בפשטות על-ידי ריחוף.

ברמת הבטיחות, מעבר לזיהוי הביומטרי וסריקת קשתית העין ה - Galaxy Note7 מוסיף רמה חדשה של ביטחון למשתמשים באמצעות Secure Folder, תיקיה מוצפנת המוסיפה עוד רובד אבטחה לשמירת המידע הפרטי והאישי.

ברמת הבידור ה - Galaxy Note7 מאופיין במסך QHD Super AMOLED קעור, בגודל " 5.7, המציג תמונה מודגשת במיוחד בסמארטפון. לצג יכולת הזרמה של וידיאו HDR המעניקה חוויה קולנועית עם צבעים בהירים יותר ושחור עמוק במיוחד. ה - Galaxy Note7 גם יכלול חבילת משחקים שזמינה ב- Google Play הכוללת כותרים מובילים, תהליך המרה קל יותר והטבות חדשות למשתמשים.

הרזולוציה הגבוהה של ה-גלאקסי החדש מאפשרת לו לשמש כמצלמת 360 כדי ליצור, ללכוד, לערוך ולחלוק וידאו ב-360 מעלות. את הוידאו ניתן יהיה לחלוק עם חברים דרך פלטפורמות הכוללות את YouTube 360 , FACEBOOK וגם באמצעות ה- Gear VR.

ה - Galaxy Note7 מצויד במצלמה המתקדמת שהוצגה ב - Galaxy S7 וב - Galaxy S7 edge עם טכנולוגיית חיישן ה Dual-Pixel, הצמצם הרחב והאוטו-פוקוס המהיר. המכשיר מגיע עם זיכרון פנימי בגודל 64GB ונפח אחסון מורחב, תמיכה ב-microSD של עד 256 ג'יגה בייט והוא מצויד בסוללת 3,500mAh. בנוסף מעניק המכשיר נפח אכסון של עד GB15 בחינם על מנת לשמור ולשחזר אינפורמציה מהענן. ה- Galaxy Note7 יהיה זמין החל מ-19 באוגוסט בשילובי צבעים של אלמוג- כחול, פלטינה- זהב, טיטניום-כסף ושוהם- שחור. העלויות למכשיר עדיין טרם פורסמו.