אורן חזן לערוץ 10: אתבע אתכם כמו שתבעתי את עמית סגל

בערוץ 10 פורסם כי ח"כ חזן לא מסר את האמת לגבי נסיבות אשפוזו ■ חזן: "יש גבול לרשע ולרוע!" ■ חדשות 10: "עומדים מאחורי הפרסום"

אורן חזן / צילום: תמר מצפי
אורן חזן / צילום: תמר מצפי

חבר הכנסת אורן חזן, שאושפז בסוף השבוע בבית החולים בילינסון ועבר ניתוח, מאיים לתבוע את ערוץ 10 ואת כתבת הבריאות של הערוץ, הילה אלרואי, בעקבות פרסום הידיעה בערוץ אמש (שבת), בה נטען כי חזן לא מסר את האמת לגבי נסיבות אשפוזו.

אתמול פרסם דוברו של חבר הכנסת הודעה, לפיה חזן אושפז בבית החולים בשל כאבים בבטן התחתונה, וכי בגופו "ניתק וריד" שיצר דליפה גדולה של דם. אך במהדורת "המגזין עם אושרת קוטלר" דיווחה אלרואי כי "מפאת סודיות רפואית אנחנו לא יכולים לפרט את הסיבות שהביאות את חזן לחדר הניתוח, אך אנחנו כן יכולים להגיד שלא מדובר בניתוח בטן בגלל וריד קרוע", והוסיפה כי "לכל מי שמבין קצת ברפואה, ההודעה (של חזן) נראתה קצת תמוהה".

בתגובה שלח אתמול דוברו של חזן לערוץ 10 ולאלרואי את ההודעה הבאה: "הידיעה שהוצאת היא לשון הרע הכי בוטה והכי קשה שניתן. בשעה שבן אדם מתאושש מניתוח קשה ולא מסוגל לדבר, חייב במנוחה ובהיעדר לחצים - את גורמת נזק לבריאותו, בכך שאת משמיצה אותו. את נדרשת לאלתר להוריד את הידיעה ולהתנצל, ולא - תתבעי בדיוק כפי שעמית סגל נתבע. יש גבול לרשע ולרוע, ואת חצית אותו בגדול!".

מחדשות 10 נמסר בתגובה: "אנו עומדים באופן מלא מאחורי הפרסום". 

נזכיר כי לאחרונה הגיש ח"כ חזן תביעת דיבה נגד כתב חדשות 2 עמית סגל, וזאת בעקבות תחקיר שפרסם אודותיו, שעסק בהתנהלותו בעת שעבד בקזינו בבולגריה.