אורנשטיין עיכב את שחרורו של עו"ד זעירא מייצוג ענבל אור

(עדכון) - עו"ד אוריאל זעירא הודיע על הפסקת הייצוג של ענבל אור, אולם המפרק עו"ד איתן ארז ביקש להתנות את שחרורו מהייצוג בכך שימסור כתובת עדכנית של אור, שעברה לדירה חדשה

ענבל אור/ צילום:איל יצהר
ענבל אור/ צילום:איל יצהר

עורכי הדין של ענבל אור ממשיכים לפרוש מייצוגה בזה אחר זה: עו"ד אוריאל זעירא הודיע לבית המשפט המחוזי בתל-אביב על הפסקת הייצוג של ענבל אור, אבל לא בטוח שזה יקרה כל-כך מהר.

המפרק של קבוצת אור סיטי נדל"ן, עו"ד איתן ארז, ביקש להתנות את שחרורו של עו"ד זעירא מייצוגה של יזמית הנדל"ן בכך שימסור כתובת מגורים עדכנית של ענבל אור, מאחר שהיא אמורה לפנות את הדירה בגבעתיים ב-15 באוגוסט וכבר עברה לדירה חדשה.

בנוסף ביקש עו"ד ארז לוודא עם עו"ד זעירא שאור יודעת שהיא מוזמנת לחקירה במשרדו ב-23 באוגוסט. 

נשיא בית המשפט המחוזי בתל-אביב, השופט איתן אורנשטיין, קיבל היום (ד') את בקשת המפרק ועיכב את שחרורו של עו"ד זעירא מייצוגה המשפטי של אור, כשהוא מורה לזעירא, לאור ולחברות להגיב לעמדתו של ארז עד יום שישי הקרוב (12 באוגוסט). 

נזכיר כי בשבוע שעבר הוציא אורנשטיין צו פירוק לקבוצת החברות של אור, וקבע כי אור תגיש דוח על נכסיה, הכנסותיה והוצאותיה ותעבור חקירת יכולת על-מנת להכריע האם יש להכריז עליה כפושטת-רגל. בתוך כך השופט מינה את עו"ד איתן ארז למפרק החברות בקבוצת אור סיטי נדל"ן וכן לכונס הנכסים הזמני על נכסיה הפרטיים של אור.