הוט מובייל תספק גלישה בסלולר ללא הגבלה - "באמת"

משיקה מבצע חדש ומוסרת: "לראשונה בישראל מבצע גלישה ללא הגבלה אמיתי ללא האטות בגלישה, ללא חיוב בחריגה וללא הפתעות בחשבונית" ■ ומה המחיר?

חברת הוט מובייל משיקה היום (ד') חבילת סלולר חדשה וכותבת בהודעה לתקשורת: "לראשונה בישראל מבצע גלישה ללא הגבלה אמיתי, ללא האטות בגלישה (שבאו אחרי שהמשתמש הגיע לתקרת השימוש - י.נ), ללא חיוב בחריגה וללא הפתעות בחשבונית".

בעצם הודעה זו, הוט מובייל מודה לראשונה כי עד כה חבילות "ללא הגבלה" הכוללות גם גלישה סלולרית לא היו באמת ללא הגבלה, אלא ב"שימוש סביר" מבחינת הגלישה. הדבר היה נהוג בשוק הסלולר, עד שמשרד התקשורת עשה סדר בנושא וחייב את החברות ב-28 בדצמבר 2014 לציין בדיוק כמה ג'יגה גלישה ניתנות ללקוח במסגרת הגלישה - ובאופן מודגש ולא רק באותיות הקטנות של ההסכם. בהקשר זה מוסרים בהוט מובייל כי החברה בכל 4 שנות קיומה עדכנה את הלקוחות כמה ג'יגה גלישה יקבלו בחבילה. 

מבצע ללא ההגבלה "האמיתי" של הוט מובייל כולל שיחות והודעות SMS בישראל ללא הגבלה, שיחות לחו"ל ל-31 יעדים ללא הגבלה וכאמור גלישה סלולרית בישראל ללא הגבלה - וזאת במחיר השקה של 49 שקל לחודש למשך שנה, ולאחריה המחיר יעלה ל-65 שקל לחודש למשך שנה.

המבצע, שיימשך עד סוף אוגוסט, מיועד ללקוחות חדשים וקיימים. לקוחות קיימים יוכלו להצטרך למבצע בתשלום של 19 שקל "דמי מעבר" או ללא עלות באתר האינטרנט של החברה.

בהוט מובייל מציינים כי "עם השקת רשתות הדור הרביעי בשוק הסלולר הישראלי גדלה צריכת נפחי הגלישה בקרב משתמשי הסלולר. מבדיקה שנערכה בין לקוחות סלולר נראה כי 40% מסך הלקוחות מגיעים לסף ניצול נפח הגלישה בתוכנית אליה הם מנויים. במצב הנוכחי, לקוחות אלה חווים האטה בקצה הגלישה או חיוב על כל 1 ג'יגה חריגה או חלק ממנה". 

לרגל המבצע תעלה החברה קמפיין פרסום בהשתתפות בנות ה-"IT GIRLS".