Gett בשת"פ עם גוגל: הזמנת מונית ישירות מ"גוגל מפות"

אפליקציית הזמנת המוניות תוטמע במערכת הניווט הפופולרית של גוגל ■ יש להניח כי Gett תשלם לגוגל על כל משתמש שייכנס לאפליקציה דרך "גוגל מפות" וכן עמלה מ-Gett על כל נסיעה

GETT  גוגל / צילום מסך
GETT גוגל / צילום מסך

אפליקציית הזמנת המוניות GETT (גט טקסי GetTaxi) יוצאת בשיתוף-פעולה עם גוגל, שבמסגרתו שירות הזמנת המוניות של Gett יוטמע במערכת הניווט גוגל מפות (Google Maps) ויאפשר למשתמשים להזמין מוניות ישירות ממפת הניווט.

אופציית הזמנת המונית דרך Gett תופיע בגוגל מפות כאשר משתמש יחפש מסלול ניווט לנסיעה או להליכה ברגל. בנוסף יופיעו גם הזמן המוערך להגעה ליעד והמחיר המוערך לנסיעה. 

נזכיר כי במכשירי האייפון לא מותקנת מערכת גוגל מפות כברירת מחדל, ומי שרוצה חייב להוריד אותה בחנות האפליקציות של החברה. במכשירי האנדרואיד המערכת מותקנת כברירת מחדל. 

משתמש שאפליקציית Gett מותקנת בסמארטפון שלו יוכל להזמין מונית ליעד בלחיצת כפתור. למי שאין את האפליקציה, מערכת הניווט תפנה אותו ל-App Store (באייפון) או ל-GooglePlay (באנדרואיד) להורדה.

GETT  גוגל / צילום מסך
 GETT גוגל / צילום מסך

השירות של Gett הושק על גבי גוגל מפות לפני מספר חודשים בבריטניה, ועכשיו הוא מושק במקביל גם בישראל וברוסיה. 

בשתי החברות לא מסרו פרטים על ההיקף הכספי של שיתוף-הפעולה או על המודל העסקי, אבל ניתן להניח כי Gett תשלם לגוגל על כל משתמש שייכנס לאפליקציה דרך גוגל מפות וכן תגבה עמלה על כל נסיעה.

בהקשר זה ב-Gett מסרו ל"גלובס" כי "מדובר בחלק משיתוף-פעולה גלובלי. התנאים המסחריים בין החברות אינם לפרסום".

GETT  גוגל / צילום מסך
 GETT גוגל / צילום מסך