מירי רגב: "למה להגיד 'בהמה', למה זה מגיע לי?"

שרת התרבות הגיבה בראיון לגל"צ על דברי רון קופמן: "עיתונאים מרשים לעצמם לדבר אלינו בשפה מכוערת, מבזה ומזלזלת" ■ "הדרך שלי כנראה הפריעה לאנשים מהשמאל"

מירי רגב ורון קופמן / צילומים: תמר מצפי ואיל יצהר
מירי רגב ורון קופמן / צילומים: תמר מצפי ואיל יצהר

שרת התרבות מירי רגב הגיבה הבוקר (ה') מריו שבברזיל לסערה שגרמו דבריו של העיתונאי ואיש הרדיו רון קופמן, שכינה את רגב "בהמה טיפשה" בתוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה 103FM, ובהמשך בראיון לאתר mako לא חזר בו וכינה אותה "גולם".

רגב התראיינה הבוקר לגלי צה"ל וטענה כי לא הייתה לה מעורבות בהשעייתו של קופמן מתוכנית הרדיו וכן מהשעייתו מקמפיין של הרשות לבטיחות בדרכים, אבל היא יוצאת בביקורת חריפה על דבריו של קופמן.

"זה פשוט מכוער שעיתונאים מרשים לעצמם לדבר על נבחרי הציבור בשפה מכוערת, משפילה ומבזה. אנחנו נבחרי העם - החלק הגדול של העם בחר בנו, והחלק השני לא בחר בנו, אבל אנחנו נבחרי העם, ולא יכול להיות מצב שמדברים אלינו ככה ומזלזלים. למה 'בהמה'. למה זה מגיע לי", אמרה השרה רגב.

לדבריה, "אני מייצגת אידאולוגיה ודרך, והדרך שלי כנראה הפריעה להרבה מאוד אנשים מהשמאל שאני לא מייצגת אותם. אני מדברת בסגנון מסוים - וזה הסגנון שלי. כשנשים מהשמאל צועקות, התקשורת אומרת שהן אסרטיביות, וכשנשים מהימין צועקות, התקשורת אומרת שהן ברבריות. אני רוצה להגיד לכם, אתם תקבלו גם נשים מהימין שצועקות, וגם הן אסרטיביות".

רגב נשאלה על התפקדותו לליכוד של הראפר השנוי במחלוקת ופעיל הימין יואב אליאסי ("הצל"), ואמרה כי "הליכוד היא מפלגה דמוקרטית, ולכל אחד יש זכות להיבחר. אני לא פרשנית שלו, ואולי גם לא אסכים לכל מה שהוא אומר, אבל עדיין לכל אחד יש זכות להיבחר. בשמאל ישנם אמנים ואנשי רוח שמכפישים את חיילי צה"ל, והכול בסדר עם זה.

"עבור חלק מהתקשורת, לנגח ולהשחיר אותנו נהיה ספורט לאומי. אתם תמשיכו לעשות מה שאתם עושים, ואנחנו נמשיך לעשות מה שאנחנו מאמינים בו", לדברי שרת התרבות.