מתייקרים הכרטיסים למופע של QUEEN ואדם למברט בישראל

כרטיסי העמידה בדשא יתייקרו ב-50 שקל ויעלו מהשבוע הבא 390 שקל, במקום 340 שקל המחיר כיום

מתייקרים הכרטיסים למופע של להקת QUEEN ואדם למברט בישראל: ההופעה תתקיים ב-12 לספטמבר בפארק הירקון, וכרטיסי העמידה בדשא יתייקרו ב-50 שקל ויעלו מהשבוע הבא (מ-21 באוגוסט) 390 שקל, במקום 340 שקל המחיר כיום (המחיר לא כולל עמלות של משרדי הכרטיסים. ב"לאן", למשל, עמלה זו עומדת על 5 שקלים לכרטיס).

בהפקה מדווחים כי כל כרטיסי ה-VIP לישיבה בטריבונה אזלו, וכי נותרו כרטיסים אחרונים לגולדן רינג ("טבעת הזהב") במחיר של 790 שקל לכרטיס. גם כרטיסי הגולדן רינג התייקרו זה מכבר מ-640 שקל המחיר הראשוני ל-790 שקל כיום.

מועדוני הצרכנות נעדרים הפעם ממפת ההנחות. כך למשל למקומות בדשא - למעט מבצע של ויזה כאל לכרטיס ב-300 שקל (שהסתיים) והנחה סמלית ללקוחות מפתח דיסקונט (שיכולים כיום לרכוש כרטיס לאזור הדשא ב-325 שקל) - אין מכירה מוזלת דרך מועדוני הצרכנות השונים.

מפיק המופע של להקת QUEEN ואדם למברט בישראל, אודי אפלבוים, מסר: "המופע של להקת QUEEN ואדם למברט הוא אחד המופעים הגדולים ביותר שיהיו בישראל.  מדובר על היענות גבוהה במיוחד וביקוש חסר תקדים לכרטיסים בכל רמות מחיר.

"האפשרות להביא לישראל את אחת ההופעות ההיסטוריות והמדוברות ביותר בעולם היא כבוד גדול לשוק ההופעות הישראלי. הופעות בינלאומיות חיות ומגוונות מעניקות חוויית תרבות חדשה כאן בארץ ואפשרות ליהנות מארועים כאלה ברמה בינלאומית ועכשווית בדומה לכל בירה נחשבת בעולם".