הישראלים שמוכרים וילות עם חוף פרטי במקום מרהיב בעולם

איי סיישל נחשבים לאחד מאתרי הנופש המבוקשים והיוקרתיים בעולם והפכו זה מכבר ליעד מועדף על עשירי תבל ■ חברה ישראלית החלה לאחרונה לשווק דירות ווילות עם חוף פרטי שנבנו על אי מלאכותי במקום ■ מה טווח המחירים, ומה מקבלים בתמורה? כל הפרטים בווידאו

איי סיישל נחשבים לאחד מאתרי הנופש המבוקשים והיוקרתיים ביותר בעולם. האיים הפסטורליים המרכיבים את מדינת סיישל ממוקמים באוקיינוס ההודי בסמוך לקו המשווה ומציעים שלל אטרקציות כגון שייט ביאכטות, צלילה בשוניות בתוליות, דייג ואיסוף קונכיות וצדפות ייחודיות. האיים הפכו זה מכבר לאתר עלייה לרגל של העשירון העליון, עכשיו תדמיינו לעצמכם איך זה יהיה אם תהיו בעלים של דירה במקום. 

עדן-איילנד הוא אי מלאכותי אשר ממוקם צפונית מזרחית לויקטוריה, עיר הבירה של הרפובליקה של סיישל. האי נוצר באופן מלאכותי במהלך שנות האלפיים. אם חשבתם פעם להיות הבעלים של פיסה מהאי המלאכותי הממוקם קילומטרים ספורים משדה התעופה המקומי מסתבר שלא מדובר בחלום בלתי ניתן למימוש. חברת EDEN Island מציעה למי מכם שהממון ברשותו לרכוש לעצמו אחד משבעים הבתים המוצעים למכירה דרך החברה באי האקזוטי טווח המחירים נע בין חצי מיליון דולר לדירת 90 מ"ר ועד 5.3 מיליון דולר לווילה בת שישה חדרים. 

הבתים המוצעים למכירה מגיעים עם גישה לחוף ים פרטי לחלוטין ומפרץ עגינה ליאכטה כשעל הדרך תוכלו לקבל גם אזרחות ודרכון מקומי. על פי החברה התשואה השנתית להשכרה ארוכת טווח עומדת על 5%-7% והתשואה על השכרה קצרת טווח במתכונת של Airbnb יכולה להגיע גם ל-15%.