אלטשולר-שחם תמשיך בחסות ראשית לנבחרות ישראל בכדורגל

ההסכם החדש, בהיקף של כ-4.5 מיליון שקל, יימשך 4 שנים לשני קמפיינים: מוקדמות מונדיאל 2018 ומוקדמות יורו 2020

חסויות יש, עכשיו נשאר לחכות לגולים: אלטשולר-שחם תמשיך לשמש כנותנת החסות הראשית של נבחרות ישראל בכדורגל לשני קמפיינים נוספים בהיקף חסות הנאמד ב-4.5 מיליון שקל.

ההסכם החדש עם אלטשולר-שחם יימשך 4 שנים לשני קמפיינים: מוקדמות מונדיאל 2018 ומוקדמות יורו 2020. שיתוף-הפעולה בין הצדדים התחיל באוגוסט 2012 לקראת אירוח יורו הצעירות בארץ ב-2013. לאור חידוש החסות כעת יימשך שיתוף-הפעולה עד לסיום מוקדמות יורו 2020. 

החסות כוללת את הנבחרת הבוגרת ואת הנבחרת הצעירה, והיא תבוא לידי ביטוי בלוגו על החולצות, בפרסום במדיה של ההתאחדות ובפרסומים הרשמיים ונוכחות על כל הלוחות במגרש. במשחק שבו תתמודד נבחרת ישראל מול נבחרת איטליה ב-5 בספטמבר באצטדיון סמי עופר, תחלק נותנת החסות עשרות אלפי חולצות נבחרת ישראל בגווני כחול-לבן לאוהדים ולאוהדות ביציעים.

רן שחם, מנכ"ל משותף בית ההשקעות אלטשולר-שחם, מסר: "קידום הספורט הישראלי דרך תמיכה בספורטאים, הקבוצות והנבחרות השונות הוא משימה לאומית שבית ההשקעות גאה לקחת בה חלק".

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, רתם קמר מסר: "אנחנו שמחים מאוד להמשיך 4 שנים נוספות עם נותן חסות כל-כך בכיר ומוביל במשק, שתרומתו לנבחרות ישראל, להתאחדות ולכדורגל היא הרבה מעבר למה שמספרים המספרים. יש לנו שותפות אמיתית, פורייה, מקדמת ומבוססת על רעיונות ויוזמות בדבר אחריות חברתית, ואני משוכנע כי הדבר רק ילך ויתעצם בשנים הטובות שעוד נכונו לנו יחד".