חדש בישראל: 200 שקל לשעה כדי לשמש כצייד פוקימונים

מאז נכנס בסערה אל חיינו משחק המציאות הרבודה פוקימון גו, הוא פשוט לא מפסיק לצבור פופולריות ולייצר כותרות ■ כעת צצה בישראל יוזמה חדשה שקשורה במשחק, ובצידה גם שכר נאה של 200 שקל לשעה 

פוקימונים/ צילום: מתוך הוידאו
פוקימונים/ צילום: מתוך הוידאו

מאז נכנס בסערה אל חיינו משחק המציאות הרבודה פוקימון גו, הוא פשוט לא מפסיק לצבור פופולריות ולעשות כותרות. כבר עשו סרט פורנו בהשראתו, אנשים נפלו מצוק בעקבות מרדף אחרי פוקימונים, ויש עכשיו אפילו המבורגרים בצורת פוקימונים. 

עכשיו, סוף סוף, יש גם מטרה טובה באמת לאיסוף היצורים החמודים. עמותת חסדי נעמי, העמותה הגדולה בישראל לחלוקת מזון, יוצאת במבצע חדש לקראת איסוף מנות המזון בראש השנה עבור נזקקים. במסגרת הפעילות מציעה העמותה עבודה ללוכדי פוקימונים, בשכר נאה של 200 שקל לשעה.

הקונספט הוא מאוד פשוט: יש מישהו שמכור לפוקימון גו ורוצה להתקדם במשחק, אבל אין לו מספיק זמן. הוא פונה לעמותה כדי למצוא מישהו שילכוד פוקימונים במקומו, ועל התיווך הזה הוא משלם בארוחות חג, כלומר בתרומה של ארוחות חג. המינימום הוא שבע ארוחות לכל שעתיים של ציד פוקימונים, בעלות של 40 שקל לארוחה. מי שיציע את כמות הארוחות הגדולה ביותר יזכה בציד פוקימונים מיומן שישדרג לו את הפרופיל במשחק בזמן שהוא לא משחק.