מבוקרשט עד האלפים השווייצריים: לאן טסו המנהלים בחופשת הקיץ?

וגם: מי הגיעו להשקת מסעדת הדגים "הפי פיש" בממילא?

גור מינצר/ צילום: מתוך אלבום משפחתי
גור מינצר/ צילום: מתוך אלבום משפחתי

פינוק ומנוחה בבוקרשט

יוסי לגזיאל, מנכ"ל קניון הזהב

- טסת הקיץ לחופשה?

"טסתי לפני שבוע לסוף שבוע קצר - 3 לילות בבוקרשט, רומניה". 

- למה דווקא לשם?

"מדובר בעונה מאוד עמוסה ולחוצה בעבודה, והחלטתי לעשות חופשה קצרה וספונטנית. חופשה בארץ לא מאפשרת התנתקות אמיתית, ורציתי יעד שגם יהיה קרוב וגם באווירה של מנוחה. בילינו גם יום שלם במרחצאות תרמיים שנפתחו שם לאחרונה, שכוללים 8 בריכות תרמיות, מתקני ספא ועיסויים - יום של פינוק ומנוחה". 

- ביקרת שם בעבר?

"הייתי בעבר ברומניה, אך בבוקרשט לא ביקרתי לפני כן". 

- שינית תוכניות בעקבות המצב בעולם?

"לא. ההחלטה על החופשה הייתה ספונטנית, ולא חשבנו על שיקולי ביטחון כלשהם". 

- עם מי טסת?

"טסתי עם חברים. לפני מספר חודשים טיילתי עם משפחתי טיול ארוך בארה"ב, והפעם, מכיוון שהיה מדובר בסוף שבוע קצר, החלטנו לטוס קבוצה של חברים טובים".

- ומה היעד הבא?

"אם יתאפשר לי, אני מתכנן עוד השנה חופשה קצרה עם המשפחה ביוון, ואם לא - אולי בשנה הבאה נתכנן חופשה ארוכה למזרח". 

יוסי לגזיאל / צילום: מתוך אלבום משפחתי
 יוסי לגזיאל / צילום: מתוך אלבום משפחתי

מטירול להרי הדולומיטים

אבישי נכון, מנכ"ל ובעלי קימאמה

- טסת הקיץ לחופשה?

"אנחנו בימים אלה מסיימים את פעילות הקיץ בחברה. בחגים אתפנה לחופשה של 10 ימים עם המשפחה בחבל טירול שבאוסטריה ומשם להרי הדולומיטים באיטליה".

- למה דווקא לשם?

"בדרך-כלל אני טס לאזורים האלה לבד פעמיים-שלוש בשנה, לחפש מתחמים ואתרי סקי למחנות החורף והקיץ שלנו באירופה. תמיד אני אומר לעצמי שבפעם הבאה אני חייב לקחת את איימי ואורי, אז הפעם זה קורה. לאורך כל הדרך ברכב נופים עוצרי נשימה, בכל עיירה נעשה עצירה ל-2-3 לילות, נגור בבקתה, נבשל לעצמנו אוכל ונצא לטיולי כוכב". 

- האם שינית תוכניות בעקבות המצב בעולם?

"בכל פעם שאני מדבר עם השותפים שלי באוסטריה על המצב בעולם, הם מסבירים לי שאוסטריה זה המקום הכי בטוח באירופה, 'אנחנו כמו האו"ם' - אז אני לא יודע כמה הם צודקים, אבל אני זורם, נראה לי שדי בטוח שם". 

- עם מי את/ה טס?

"הפעם אני נוסע עם איימי אשתי ואורי (בן 3), אכיר להם את החברים שאיתם אני עובד באוסטריה, נאכל אוכל מקומי ונכין אוכל בטבע כמו שאני אוהב". 

- ומה היעד הבא?

"בינואר הקרוב אחגוג יום הולדת 40, ונצא עם ההורים של איימי (גרים בארה"ב) לקרוז באיי הבהאמס". 

משפחת נבון / צילום מתוך האלבום המשפחתי
 משפחת נבון / צילום מתוך האלבום המשפחתי

טרק בשביל הנשמה

גור מינצר, מנכ"ל Care Laser

- טסת הקיץ לחופשה?

כן, חילקנו את החופשה השנתית לשניים, וטסתי עם הבן הבכור שלי לשבוע לטרק באלפים השווייצריים, באזור גרינגלווד אובר-ברן לנד". 

- למה דווקא לשם?

"כי זה יפה, קרוב לכל מקום, הנופים עוצרי נשימה, וזה הדבר הכי טוב לנשמה". 

- האם ביקרת שם בעבר?

"כן, ועוד נחזור". 

- האם שינית תוכניות בעקבות המצב בעולם?

"לא, וגם לא נשנה". 

- עם מי טסת?

"במקרה הזה טסתי עם בני הבכור בר, זה טוב להתרגעות ולשיחות עומק שכבר קשה לקיים בחיי היום-יום".

- ומה היעד הבא?

"חוצה הדולומיטים, דרך הגובה 1 (Alta Via 1), בספטמבר". 

גור מינצר/ צילום: מתוך אלבום משפחתי
 גור מינצר/ צילום: מתוך אלבום משפחתי

חוזר לשוק

דן טהורי מונה לדירקטור חיצוני בתגבור

חברת כוח-האדם "תגבור - מאגר כוח-אדם" דיווחה אתמול (ד') על מינויו של בנקאי ההשקעות דן טהורי כדירקטור חיצוני לחברה. תגבור עוסקת בשירותי כוח-אדם, סיעוד ושירותי שמירה ואבטחה ונמצאת בשליטת משפחת בנבנישתי.

טהורי, שנחשב למקורב לנוחי דנקנר, מכר בעבר לכלל פיננסים (בתקופה בה דנקנר החזיק בשליטה בה באמצעות קבוצת אי.די.בי) מניות בחברת הבנקאות להשקעות "כלל טהורי", אותה ייסד יחד עם אורן דוידסון בעסקה שהעשירה את טהורי בכמה עשרות מיליוני שקלים. כמה שנים לאחר מכן פורקה השותפות בין כלל פיננסים לטהורי, אחרי ששווי הפעילות המשותפת איבד את מרבית ערכו.

טהורי שימש כיועץ לדנקנר בכמה עסקאות שביצע או שעליהן התמודד, וביניהן ההשתלטות של גנדן על אי.די.בי בשנת 2002, ההתמודדות של דנקנר במכרז על בזק ותיווך בין אילן בן-דב לדנקנר, בעסקה שבה אמורה הייתה סאני, אז בשליטת בן-דב, להשקיע 10 מיליון דולר בגנדן.

דן טהורי / צילום: אביב חופי
 דן טהורי / צילום: אביב חופי

שחקן חיזוק

פנטזי נטוורק ממנה את אבי אנגל ליו"ר הדירקטוריון

חברת פנטזי נטוורק, העוסקת בשיווק ופיתוח פלטפורמה טכנולוגית למשחקי פנטזי ספורט ("ליגת חלומות"), מינתה אתמול את אבי אנגל ליו"ר הדירקטוריון שלה.

אנגל הוא המייסד של פילת מדיה והיה עד לפני כשנתיים מנכ"ל החברה, שפיתחה ושווקה תוכנות ניהול עסקי לחברות מדיה וגופי שידור גדולים. אנגל הנהיג את החברה מאז היווסדה ועד למכירתה בכ-100 מיליון דולר ב-2014.

"אני שמח על הצטרפותו של אבי אנגל כיו"ר החברה לאור ניסיונו הרב עם חברות שידור ומדיה מובילות ברחבי העולם. אנו מקווים להצלחת הפלטפורמה שלנו במקסיקו שתשמש מודל למפעילי שידורי ספורט וחברות מדיה ברחבי העולם המחפשים דרכים להגדלת ההכנסות מהצופים, הגדלת האינטראקטיביות והעשרת חווית הצפייה במשחקי ספורט", מסר ברק איינשטיין, מנכ"ל פנטזי נטוורק.

פנטזי נטוורק השלימה באוקטובר האחרון את המיזוג שלה לתוך השלד הבורסאי של ביוסל ונסחרת בבורסה בתל-אביב בשווי שוק צנוע של 17 מיליון שקל.

אבי אנגל / צילום: שרה אנגל
 אבי אנגל / צילום: שרה אנגל

נתפסו ברשת

מי הגיעו להשקת מסעדת הדגים בממילא?

המסעדה שמבטיחה לקרב את הים לי-ם, או להפך, הצליחה למשוך לא מעט פנים מוכרות השבוע לאירוע ההשקה שחגג גם את סוף חופשת הקיץ. בין הבאים לחגוג עם מסעדת "הפי פיש" של השף קובי בכר במלון ממילא היו אלפרד אקירוב, מייסד קבוצת אלרוב, ובנו, ג'ורג'י אקירוב, מנהל הפעילות המלונאית בקבוצה.

בקרב הירושלמים שבקהל, שנהנו משלל הדגים בתפריט, ניתן היה למצוא את מומי דהן, מנכ"ל משותף בקבוצת אלדן; שמואל בן-משה, מנכ"ל שדרות ממילא; שולה זקן שהגיעה עם בנה, נדב; ועוד רבים אחרים.

בין סביצ'ה לבוואריה היו גם ברכות של בועז דורפמן, מנכ"ל מלון ממילא; ומ"מ ראש עיריית ירושלים, מאיר תורג'מן, שהגיע עם רעייתו לוסי.

את הדגים ליוותה הופעה יוונית, ובסיום קיבלו האורחים תבלינים ומתכונים, למי שרוצה לנסות זאת בבית.

מאיר ולוסי תורג'מן ואלפרד אקירוב/ צילום: ארנון בוסאני
 מאיר ולוסי תורג'מן ואלפרד אקירוב/ צילום: ארנון בוסאני