צפו: רכב הכביש-שטח הראשון של מזראטי נחת בארץ

הצצה לקרוסאובר החדש והמדובר של מזראטי שצפוי להתחרות בכמה מרכבי הפנאי היוקרתיים הפופולריים בישראל דוגמת הפורשה קאיין והאאודי Q7 ■ והמחיר? החל מ-625 אלף שקל

קטגוריית רכבי ה-SUV היוקרתיים, כלומר כלי רכב המשלבים מספר מושבי נוסעים וגודל תא מטען הזהים לאלה של מכוניות סטיישן או מיניוואן בנוסף לתכונות של רכב שטח, כבר מזמן הפכה לחלק מהנוף השכיח בכבישי ישראל עם חברות כמו מרצדס, ב.מ.וו ואפילו פורשה. השבוע חברת "אוטו איטליה", יבואנית מזראטי בישראל, השיקה גם היא את המזראטי לבנטה, רכב הפנאי שטח הראשון של מזראטי. 

המזראטי לבנטה מגיעה עם מנוע V6 בנפח 3 ליטר עם צמד מגדשי טורבו המספק 350 כ"ס או 430 כ"ס או עם מנוע V6 בנפח 3 ליטר טורבו-דיזל המספק 275 כ"ס. כל המנועים ישולבו עם הנעה כפולה חכמה "Q4" - המסוגלת לשלוח מומנט בין הסרנים באופן מיידי לפי הצורך, דיפרנציאל מוגבל החלקה, תיבה אוטומטית 8 הילוכים, מתלי אוויר כסטנדרט ומפרט עשיר של תוספות. כמו ברכבי היוקרה שלה גם כאן לא ויתרה מזראטי על מערכות הבטיחות החכמות שלה כמו מערכת סטופ אנד גו, מערכת בלימה אוטונומית , מערכת לשמירת מרחק ועוד. 

הלבנטה תגיע עם מתלי אוויר, חישוקי "19 בדגם הבסיס, מושבי עור חשמליים עם זיכרונות לנהג, גג פנורמי, מסילות גג, דלת תא מטען חשמלית עם חיישן לפתיחה באמצעות הרגל, מערכת מולטימדיה המצויידת במסך מגע בגודל 8.4 אינץ', ברזולוציה גבוהה ועם אפשרות לשליטה מההגה כשבנוסף כוללת המערכת תמיכה בממשק ל-iOS ולאנדרואיד. 

הלבנטה תימכר בישראל בשלוש רמות גימור - לבנטה, לבנטה Lusso ולבנטה GranSport . בלבנטה GranSport מלבד חישוקי ה-"21 יוצעו גם מושבי ספורט חשמליים, ספי דלת מוארים, הגה בעיצוב ספורטיבי, מערך מצלמות חניה 360 מעלות ומערכת שמע משודרגת מבית Harman Kardon עם 14 רמקולים ו-900 וואט.

הלבנטה תימכר בישראל ב-625,000 שקל, הלבנטה לוסו תמכר ב 685,000 שקל והלבנטה גראן-ספורט תמכר ב-725,000 שקל.