אלביט מערכות תספק מערכות אלקטרואופטיות ב-90 מיליון ד'

SPECTRO XR היא מערכת מודיעינית אלקטרו-אופטית, מולטי ספקטרלית, ארוכת טווח במיוחד, ליום וללילה

אלביט מערכות  קיבלה הזמנה חדשה למערכות אלקטרו-אופטיות ביותר מ- 90 מיליון דולר. המערכות מסוג SPECTRO TM XR יסופקו למדינה באסיה-פאסיפיק. החוזה יתבצע במהלך ארבע שנים.

SPECTRO XR היא מערכת מודיעינית אלקטרו-אופטית, מולטי ספקטרלית, ארוכת טווח במיוחד, ליום וללילה. בלב המערכת יש מצלמה מולטי ספקטרלית גדולה המשלבת מספר מצלמות ובכך משפרת משמעותית את ביצועי SPECTRO XR ללא הגדלת שטח או משקל. הטמעת סנסורים דיגיטליים ולייזרים, ברמה גבוהה ביותר של ייצוב, מעניקה למשתמשים ביצועים מיטביים בתנאי מזג אוויר קשים.

העיצוב המודולרי מאפשר למשתמשים לבחור את התצורה המתאימה ביותר לצרכיהם, הן בהיבטי ביצוע והן במחיר. המערכת ניתנת להרכבה על מגוון פלטפורמות, לרבות מסוקים ומטוסי כנף קבועה, בלוני תצפית, ספינות ויישומים יבשתיים. 

בוצי מכליס, נשיא אלביט מערכות, אמר: "אנו מרוצים מאד מחוזה זה, המעיד על יכולתה של אלביט מערכות לצפות את צרכי השוק ולפתח את המערכות החדשניות ביותר, העונות לדרישות הלקוחות. מגוון המערכות והפתרונות שהשקנו לאחרונה מייצג קשת רחבה של תחומי הפעילות באלביט מערכות, ומתקבל בעניין רב על ידי הל'קוחות שלנו ברחבי העולם ואנו מקווים כי לקוחות נוספים ילכו בעקבותיהם".