בית המשפט האריך את מעצרה של מרים פיירברג ב-3 ימים

[עדכון] מעצרה של פיירברג הוארך ב-3 ימים ■ מעצרו של עו"ד צפריר פיירברג-איכר, בנה של ראשת העיר מרים פיירברג, הוארך ביומיים בהסכמה, ומעצרם של עו"ד אברהם גוגיג והאדריכל גבי טטרו הוארכו בשלושה ימים נוספים בהסכמה ■ הקבלן אברהם תשובה שוחרר למעצר בית מלא בתנאים מגבילים

מרים פיירברג, ראשת העיר נתניה (צילום: תמר מצפי)
מרים פיירברג, ראשת העיר נתניה (צילום: תמר מצפי)

פרשת השחיתות בעיריית נתניה: בית המשפט האריך את מעצרה של ראשת עיריית נתניה, מרים פיירברג, ב-3 ימים. מעצרו של עו"ד צפריר פיירברג-איכר, בנה של ראשת העיר מרים פיירברג, הוארך היום (א') ביומיים בהסכמה, ומעצרם של עו"ד אברהם גוגיג והאדריכל גבי טטרו הוארכו בשלושה ימים נוספים בהסכמה. הקבלן אברהם תשובה שוחרר למעצר בית מלא בתנאים מגבילים.

במסגרת הפרשה חשודה פיירברג-איכר בקבלת שוחד וטובות הנאה מקבלנים בתמורה לקידום עניינם בפרויקטים בעיר, ובהם "פרויקט קוראל" - בניין יוקרה שנבנה בסמוך לטיילת על קו הים. בעלה לשעבר, אלי פיירברג, חשוד בתיווך לקבלת השוחד - כמי שקיבל עבור גרושתו את הכספים והעבירם לידיה, וכן בקבלת שוחד בעצמו; והסגן שלה, שמעון שר, חשוד בקבלת שוחד יחד עמה.

בנה של ראשת העיר, צפריר פיירברג, חשוד כי קיבל שוחד עבור אמו; גוגיג, על פי החשד, סייע במתן השוחד וטובות ההנאה לפיירברג-איכר ולאחרים, במסגרת תפקידו כעו"ד העוסק בליווי וקידום של פרויקטים ברחבי העיר נתניה וכמקורב לבכירים בעירייה. באשר לטטרו טוענת המדינה, כי מדובר באדריכל העוסק בליווי ובקידום של פרויקטים ברחבי העיר נתניה, וכי אף הוא מקורב לבכירים בעירייה. נטען, כי גוגיג וטטרו, ביחד ולחוד, שיחדו בכירים בעיריית נתניה בתמורה לקידום פרויקטים ברחבי העיר.

 

אברהם תשובה, אחיו של יצחק תשובה, צפריר פיירברג, גוגיג וטטרו היו העצורים הראשונים בפרשה אשר התפוצצה בשבוע שעבר, בתום חקירה סמויה שניהלו המשטרה ורשות המסים בחודשים האחרונים. 

סנגוריו של גוגיג, עוה"ד רונן רוזנבלום ודניאל קליין, מסרו בתגובה: "הננו מאמינים כי מיצויה של החקירה תבהיר את העובדות הנכונות בעניינו של מרשנו שאינם עולות בקנה אחד עם עמדת המשטרה.