בעלי מסעדת אבו גוש: המסעדה היתה "מפוצצת" בסוף השבוע

פרשת שמונת התיירים הסינים ששילמו במסעדת אבו גוש 16,000 שקל: הבעלים ג'אודת איברהים אמר לתוכנית "הכול כלול" בערוץ 10 כי במשרד התיירות "באו מקללים - ויצאו מברכים" 

ג'אודת איברהים / צילום: מתוך הווידאו
ג'אודת איברהים / צילום: מתוך הווידאו

פרשת שמונת התיירים הסינים ששילמו במסעדת אבו גוש 16,000 שקל ממשיכה לעורר עניין. משרד התיירות בראשות יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת התיירות הנכנסת, יצא בקמפיין מסיבי נגד המסעדה, בטענה לפגיעה בתיירות הנכנסת, והמסעדה אף ספגה שיימינג ברשת ושכרה כיועץ את אסף שמואלי, המגדיר את עצמו כ"מומחה להתמודדות עם מקרי שיימינג". 

כל זאת, לדברי הבעלים של אבו גוש ג'אודת איברהים, ממש לא הפריע למכירות ובסוף השבוע האחרון המסעדה היתה "מפוצצת". בתוכנית "הכול כלול" בערוץ 10 קיימו ראיון עם איברהים, ובו הוא המשיך לעמוד על דבריו שהתיירים מסין לא חויבו חיוב יתר לפי "תפריט תיירים", כמו שנטען, וכי הם שילמו על מה שקיבלו, כמו שכולם משלמים.

"באו מקללים - יצאו מברכים", אמר איברהים לגבי משרד התיירות. לדבריו, אתמול (בשבת האחרונה) המסעדה היתה מלאה עד אפס מקום, אפילו עוד סינים הגיעו ואני מאוד שמח. כולם מביעים עניין ומברכים".

לדבריו, "משרד התיירות לא עשה נזק למסעדה בפרסום הסיפור, אלא עשה נזק למדינת ישראל. אני מוכן לקבל מהמשרד התנצלות ונמשיך הלאה. נראה לי שלשכת התיירות הנכנסת לא הבינה את העניין ועשתה נזק. אני מוכן לדבר איתם ולהבהיר את העניין כי עד עכשיו הם אפילו לא דיברו איתי".

איברהים ממשיך לטעון שהסינים סגרו את המסעדה למעין אירוע ולכן התשלום הגבוה. בסרטון המצורף ניתן לראות תמונות שחשף איברהים מיום האירוע המדובר, עם החדר הסגור, והמאכלים שהוקצו לסועדים.