הנשיא לשעבר שמעון פרס הרים את שתי ידיו; מצבו יציב

כמעט שבוע לאחר שאושפז בביה"ח עקב אירוע מוחי, מדווחים הרופאים כי המדדים שעלו מהבדיקות שנערכו לנשיא התשיעי הינם תקינים - וכי אמש פרס אף הרים את שתי ידיו

שמעון פרס / מארק ניימן-לע''מ
שמעון פרס / מארק ניימן-לע''מ

הנשיא לשעבר הרים את שתי ידיו, המדדים יציבים: נשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס , המאושפז זה 6 ימים בבית החולים "שיבא" שבתל השומר לאחר אירוע מוחי שעבר, מראה עוד סימני התאוששות.

רופאיו עדכנו כי אמש הרים פרס את שתי ידיו - וכי ככל הנראה אין פגיעה בצד שמאל של גופו כפי שחשבו בתחילה. עוד נמצא בבדיקות שנערכו לו כי המדדים בגופו יציבים. אמש נערכה לו בדיקת CT נוספת שבסיומה נקבע כי מצבו יציב ונמסר כי ישנה התקדמות בתהליך הורדתו של פרס מההרדמה וההנשמה.

"שמעון אינו סמל, הוא נוכח כל כך ומוחשי בחיי היומיום של כולנו, בחיי כנשיא המדינה, ואני יודע שכל עוד הוא מחליט להלחם - אין קרב שלא יוכל לו", אמר נשיא המדינה, ראובן ריבלין, שהגיע לבקר את פרס בבית החולים עם צאת השבת.

"הגעתי כדי להיות עם המשפחה היקרה הזו, עם הצוות הקרוב של שמעון, שלא מפסיקה להודות באדיבות לכל אחד ואחד מהדורשים בשלומו", הוסיף נשיא המדינה. "מכאן, יחד עם העם כולו, נתפלל לשיפור במצבו של שמעון ונשלח הרבה כוחות למשפחה ולצוות הרפואי. אין לוחם גדול משמעון פרס, אם זה תלוי בו, הוא ינצח".