פרארי ממשיכה להקטין ולהגדיש את מנועי החברה, עם תוספת למכונית המשפחתית של מותג היוקרה, הג'י.טי.סי פור לוסו, עכשיו עם תוספת טי קטנה לשם הארוך.
הטי החדשה, שתוצג רשמית בתערוכת הרכב בפריז שתיפתח בסוף השבוע הקרוב, קיבלה את מנוע וי 8 המוכר, בנפח 3.9 ליטרים, שיחד עם מגדש טורבו מספק לא פחות מ-600 וקצת כוחות סוס. ירידה משמעותית של כ-80 כוחות סוס, לעומת הגרסה הבכירה עם מנוע וי 12, בנפח 6.3 ליטרים.
אלא שהטי החדשה מציגה שינוי משמעותי נוסף, והוא ביטול ההנעה לכל ארבעת הגלגלים בגרסת הפור לוסו הבכירה והעברת כל הסוסים אל עבר הציר האחורי. מה שאומר שהטי החדשה מצליחה לחסוך 50 קילוגרמים ממשקלה, וגם חלוקת המשקל בין הסרנים השתנתה מעט ועומדת כעת על 54% לטובת זה האחורי.
שתי הגרסאות מציגות תיבת 7 הילוכים כפולת מצמד. אם מעניינים אתכם ביצועי הגרסה המוגדשת, אז ל-100 קמ"ש היא תגיע ב-3.5 שניות, איטית בעשירית שנייה מהגרסה הבכירה, והיא עדיין תעבור בקלות את ה-300 קמ"ש ומשהו, זאת אומרת אם תמצאו מקום מתאים בו תוכלו לעשות זאת.
היבואנית בארץ עדיין לא פרסמה תג מחיר, אך הערכות מדברות על 2.4 מיליון שקל - קיצוץ של 200-300 אלף שקל, בהשוואה לגרסה הבכירה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.