הסוד האפל שהפך את כוכבת האינסטגרם לסנסציית רשת

לואיס דלאג' היא לכאורה כוכבת אינסטגרם בת 25, שמבלה את רוב זמנה עם חברים במסעדות, בחופשות ובשלל פעילויות חברתיות - וגם מתחזקת חשבון אחריו עוקבים עשרות אלפים גולשים ■ אלא שסוד אפל אודותיה שנחשף השבוע הפך את הסיפור הזה ללהיט ויראלי

קמפיין נגד אלכוהוליזם/ צילום: אינסטגרם
קמפיין נגד אלכוהוליזם/ צילום: אינסטגרם

לואיס דלאג' היא לכאורה כוכבת אינסטגרם בת 25, שאם לשפוט על פי חשבון האינסטגרם שלה - מבלה את רוב זמנה עם חבריה במסעדות, פאבים ובשלל פעילויות חברתיות שפשוט יגרמו לכם לקנא באורח החיים שלה. תוך חודש וחצי, לואיס צברה קרוב ל- 65,000 עוקבים באינסטגרם. בהתחשב בכך שהיא פתחה את החשבון שלה רק ב-1 באוגוסט הנתון הזה ממש מדהים.

בתמונותיה לואיס תמיד נראתה מחייכת, תמיד לבושה במיטב האופנה הפריזאית, תמיד בחופשה או באמצע הרפתקה כזו או אחרת וגם- תמיד עם כוס משקה ביד. מה שמדהים עוד יותר הוא- שלואיס דלאג' אינה קיימת כלל וכלל.

הבחורה המתוחכמת והנהנתנית שחרשה את אירופה - היא יציר דמיונם של חבורת קופירייטרים צרפתיים, אשר נוצרה כחלק מקמפיין חכם במיוחד שנועד לחנך את הציבור על הסכנות הגלומות בהתמכרות לאלכוהול. מסתבר שלאורך 149 פוסטים, הדוגמנית שגילמה את דלאג' תמיד החזיקה משקה אלכוהלי מבלי שאף אחד שם לב לכך. הקמפיין, שכונה בשם "Like my addiction" נוצר עבור ארגון בשם Addict Aide, שמטרתו להגביר את המודעות לסכנות שבצריכה מוגזמת של אלכוהול בקרב צעירים.

כל יום הועלו 2-3 תמונות לחשבון, כשבמקביל נבנה בוט מיוחד שתפקידו היה לעקוב אחרי משתמשים אחרים כמו גם לפרסם את הפוסטים עם עד 30 האשטאגים. עוד טקטיקה שעזרה לדמות להשיג את הפופולאריות המטורפת שצברה היא תמיכתם של מובילי דעה צעירים שעקבו אחרי הדמות. בסופו של דבר הפוסט האחרון הגיע ליותר מ- 160,000 איש וזכה ליותר מ 1,000 תגובות- שלא לדבר על החשיפה בתקשורת העולמית.

יחד עם כל זה, אחת הבעיות של הקמפיין היצירתי - אף אחד מעשרות אלפי העוקבים לא הצליח לעלות על הבעיה ממנה סבלה לואיס דלאג'.