עורך ראשי חדש לאתר וואלה: אבירם אלעד

אלעד שימש בעבר כראש מערכת החדשות של האתר וכראש מערכת החדשות של "הארץ" ■ אבי אלקלעי, ששימש בשנתיים האחרונות כמ"מ העורך הראשי, יתרכז בתפקידו כעורך וואלה TV

אתר וואלה! NEWS הודיע היום (ג') על מינויו של אבירם אלעד לעורך הראשי החדש של האתר. אלעד, 38, היה בעבר ראש מערכת החדשות של האתר, ובשנתיים האחרונות שימש כמנכ"ל של סטארט-אפ בשם SLANT. לפני כן שימש גם כראש מערכת החדשות של עיתון "הארץ".

אלעד ייכנס לתפקידו החדש במהלך נובמבר ויחליף את אבי אלקלעי, ששימש כממלא-מקום העורך הראשי בשנתיים האחרונות, מאז עזיבתו של ינון מגל, שהצטרף לרשימת הבית היהודי לקראת הבחירות לכנסת. 

על-פי הודעת האתר, אלקלעי יתרכז כעת בתפקיד שלשמו הובא לוואלה - עורך וואלה TV. במסגרת תפקיד זה, כך נמסר, הוא ינהל ויוביל את מערך האולפנים ויגבש פורמטים חדשים, בין היתר לקראת הצטרפותו של יעקב איילון לערוץ. כזכור, לאחרונה הודיע איילון, מגיש "מבט" בערוץ הראשון, כי הוא יעזוב את הערוץ הציבורי, שעתידו כרגע לא ברור, ויצטרף לשורות וואלה, כמגיש ראשי וכראש מערכת שידורי החדשות של האולפן. 

במסגרת סביב המינויים הודיעו בערוץ גם על מינויה של מיכל קליין, כיום ראש מערכת החדשות באתר, לתפקיד המשנה לעורך הראשי. את התפקיד הזה מילא עד כה אודי הירש, שלאחרונה נודע כי יעזוב את האתר ויצטרף לתאגיד השידור הציבורי החדש. 

אלעד מסר היום כי הוא "גאה ושמח לחזור אל אתר התוכן הנצפה בישראל ובטוח שיחד עם הכוחות החדשים שהצטרפו לאחרונה, וואלה!NEWS תמשיך בתנופת הצמיחה והתבססות כאתר החדשות המוביל בישראל". 

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה! NEWS, מסר: "אני שמח על החלטתו של אבירם לחזור לוואלה. מדובר בעיתונאי ועורך מקצועי ומוערך בעל ניסיון עשיר, והצטרפותו היא חלק ממהלך כולל להבטחת המשך המובילות של וואלה בתחום החדשות".