השטיח המעופף ומונה טורס יעברו למערב ראשון לציון

מגדל משרדים ומרכז מסחרי יוקם על קרקע בשטח של 4.2 דונם ■ חברות התיירות יאכלסו 3.5 קומות בבניין שיתנשא לגובה 12 קומות ■ עלות הפרויקט כ-150 מיליון שקל

 השטיח המעופף ומונה טורס עוברות למגדל במערב ראשון לציון /הדמיה: קבוצת רכישה גל אמרלד
השטיח המעופף ומונה טורס עוברות למגדל במערב ראשון לציון /הדמיה: קבוצת רכישה גל אמרלד

חברות התיירות "השטיח המעופף" ו"מונה טורס" מקבוצת "ירון מילר נכסי נדל"ן" הנמצאת בבעלות ישי ודניאל מילר, מצטרפות לקבוצת הרכישה שמארגנת חברת גל אמרלד, להקמת בניין משרדים ומסחר על קרקע שבבעלות קרסו נדל"ן באזור התעשייה המערבי של ראשון לציון.

הקבוצה רוכשת שלוש קומות וחצי (כ-4,500 מ"ר) בבניין משרדים, שיתנשא לגובה 12 קומות. הקומות שירכשו יושכרו כאמור ל"שטיח המעופף" ו"למונה טורס", שיעתיקו את פעילותן לאזור. בנוסף, הודיעה קבוצת הרכישה כי הבניין עתיד להיקרא 'בית ירון מילר', על שמו של ירון מילר ז"ל ,אביהם של ישי ודניאל מילר ומייסד הקבוצה.

לאחרונה דווח כי גל אמרלד קיבלה אופציה מידי קבוצת קרסו נדלן לארגון קבוצת רכישה, להקמת מגדל משרדים ומרכז מסחרי על קרקע בשטח של 4.2 דונם בפינת הרחובות ההגנה ולישנסקי באזור התעשייה המערבי של ראשל"צ.

מדובר בפרויקט שעלותו המשוערת היא כ-150 מיליון שקל. הפרויקט שתוכנן בידי משרד י.י גרנות אדריכלים יכלול 11 קומות משרדים מעל קומת מסחר עם גלריה, וכן שתי קומות חניון המיועדים לכ-274 מקומות חנייה. כל קומת משרדים מתוכננת על שטח של כ-1,250 מ"ר ברוטו, וקומת המסחר תתפרס על שטח של 1,300 מ"ר.