דלק קידוחים ואבנר דחו את הדיונים על המיזוג המתוכנן

הדחייה באה זמן קצר לאחר קבלת התנגדויות ממחזיקי יחידות השתתפות באבנר ■ אחד המתנגדים: "המיזוג, כפי שמוצע, פוגע קשות ביה"ש אבנר"

יוסי אבו מנכל דלק קידוחים  / צלם: איל יצהר
יוסי אבו מנכל דלק קידוחים / צלם: איל יצהר

שותפויות הדלק אבנר ודלק קידוחים הודיעו אתמול לבורסה על דחיית האסיפות שנקבעו ל-10 בנובמבר, לאישור התמזגות אבנר לתוך דלק ופירוק אבנר. היום הודיעו השותפויות על דחיית אסיפות נוספות, שתוכננו להתקיים ב-31 באוקטובר במלון דניאל בהרצליה, לדיון ומענה על שאלות בנושא המיזוג.

האסיפות לאישור המיזוג יתקיימו בזו אחר זו במלון הרודס בהרצליה ב-21 בנובמבר. אסיפת בעלי יחידות ההשתתפות של דלק תתכנס בשעה שלוש וזאת של אבנר בשעה ארבע וחצי. האסיפות לדיון על המיזוג יתקיימו במלון דניאל ב-6 בנובמבר.

הודעות הדחייה באו זמן קצר לאחר פרסום הודעות עמדה שהעבירו לפני יומיים שני מחזיקי יחידות השתתפות באבנר, הכוללות התנגדות למיזוג "במתכונת הנוכחית". המתנגדים הם ד"ר נח וולפסון ויהודה יליניק, שהצטרפו לאביטל זהר, ששלח הודעת עמדה המתנגדת למיזוג ב-16 בחודש.

בהודעת העמדה שלו כתב ד"ר וולפסון כי השותפות עובדת היטב ואין צורך בכל שינוי, ודאי במצב חוסר הוודאות לגבי שוויה. בין השאר טען נגד סילוקו הצפוי של המפקח בשותפות במסגרת המיזוג, למרות שנבחר לראשונה על ידי בעלי היחידות.

יליניק כתב כי "המיזוג, כפי שמוצע, פוגע קשות ביה"ש אבנר ומגדיל משמעותית את התמלוגים לשותף הכללי". לדבריו, התשלומים הגבוהים יותר שמשלמים בעלי יחידות ההשתתפות לשותף הכללי בדלק קידוחים, יושתו מעתה גם על בעלי יחידות ההשתתפות באבנר ולכן יפגעו בהם.