רובי גינל מונה לתפקיד מנכ"ל התאחדות התעשיינים

שימש כמשנה למנכ"ל ויחליף בתפקיד את יודק'ה שגב, שביקש לסיים את תפקידו ■ בשנים האחרונות ניהל את נושאי המחקר הכלכלי, התמריצים, המיסוי, האנרגיה וקשרי הממשל בהתאחדות

רובי גינל  / צילום:דוברות התאחדות התעשיינים
רובי גינל / צילום:דוברות התאחדות התעשיינים

נשיאות התאחדות התעשיינים אישרה היום (א') את מינויו של רובי גינל, המשנה למנכ"ל התאחדות התעשיינים, לתפקיד מנכ"ל ההתאחדות. גינל יחליף בתפקיד את יודק'ה שגב, שחזר לתפקיד בשנת 2015 לתקופה קצובה, לבקשתו של נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש.

יצויין כי שגב שימש בתפקיד גם בעבר, בין השנים 2011-2006, בתקופת כהונתו הקודמת של שרגא ברוש כנשיא ההתאחדות.

רובי גינל כיהן בשנים 2007-2014 כראש אגף כלכלה ורגולציה, וכסמנכ"ל התאחדות התעשיינים. לפני כשנה מונה לתפקיד משנה למנכ"ל ההתאחדות. בשנים האחרונות ייצג גינל את התאחדות התעשיינים ואת המגזר העסקי מול הממשלה והכנסת, וניהל את נושאי המחקר הכלכלי, התמריצים, המיסוי, האנרגיה וקשרי הממשל בהתאחדות.

שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים, אמר הערב בישיבת הנשיאות: "אני גאה במינויו של גינל למנכ"ל התאחדות התעשיינים. גינל מביא עמו ניסיון של שני עשורים בעבודה עם מקבלי החלטות, וניסיון של עשור בעבודה עם התעשייה הישראלית.

"התעשייה וההתאחדות זורמות בדמו, ואני בטוח שהוא יידע לנהל את התאחדות התעשיינים בבטחה ובמקצועיות, ולשפר בצורה משמעותית את הסביבה העסקית של התעשייה הישראלית."

עוד אמר ברוש: "אני מודה בכל ליבי ליודק'ה שגב, אשר נענה לבקשתי וחזר לתפקיד המנכ"ל לתקופה של שנה. התאחדות התעשיינים לא תוותר על יכולות הניהול, הידע והניסיון של יודק'ה, והוא ימשיך ללוות את ההתאחדות כנציג ציבור".