Singular גייסה 15 מיליון דולר לייעול הפרסום באינטרנט

החברה הישראלית אוספת מידע המפוזר במגוון כלי שיווק דיגיטליים למערכת אחת, וכך מסייעת בחשיפה של לקוחותיה ומנהלי השיווק שלהם

עוד גיוס יצא לפועל. חברת Singular, שפיתחה פלטפורמה לניתוח מידע מכלי שיווק דיגיטליים, גייסה 15 מיליון דולר והשלימה מאז הקמתה בשנת 2014 גיוס של 20 מיליון דולר.

ומה עושה Singular? הפלטפורמה שפיתחה החברה אוספת מידע המפוזר במגוון כלי שיווק דיגיטליים למערכת אחת, וכך מסייעת בחשיפת ה-ROI (החזר על השקעה) של כל פעולה שיווקית של לקוחותיה ולהציע תובנות רלוונטיות למנהלי השיווק של אותם לקוחות. במילים אחרות, להפוך כל פרסומת לאפקטיבית יותר.

"כיום, מנהלי שיווק נאלצים להשתמש במגוון רחב של פתרונות על מנת לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר. אלו כוללים מערכות אנליזה, רשתות פרסום, ספקיות מידע, מערכות קשרי לקוחות ומוצרי בינה עסקית - כשכל אחד מהם כולל בתוכו כמויות מידע אדירות", מציין בהודעת החברה גדי אלישיב, מנכ"ל Singular. "כל פיסות המידע האלו מנותקות אחת מהשנייה ובלתי ניתנות לניהול, וכך מנהלי השיווק לא מצליחים לקבל החלטות אפקטיביות".

לדברי אלישיב, המתחרים העיקריים של החברה הם הלקוחות עצמם ומלבדם אין לה מתחרה, לפחות ישיר שמציע פתרון ממש דומה. אלישיב ושני יזמי החברה האחרים, ערן פרידמן וסוזאן קואו, עבדו בעבר בחברת Onavo הישראלית שנמכרה בשנת 2013 לפייסבוק תמורת 150 מיליון דולר.