אל-על: בוטלה טיסה לבנגקוק; טיסה לניוארק תצא במטוס חכור

הנהלת אל-על שוב פרסמה הערב כי הסיבה לשיבושים בטיסותיה היא טייסים המסרבים לטוס ■ ועד טייסי אל-על: "הפעם ההנהלה עברה כל גבול בשקריה"

מטוס אל על / צילום: תמר מצפי
מטוס אל על / צילום: תמר מצפי

גם הערב (ה') יסבלו הנוסעים מביטולי טיסות של אל-על לאור המאבק המסלים בין הנהלת החברה לטייסיה. החברה מעדכנת הערב כי "בשל עיצומי הטייסים וחוסר ההיענות שלהם לאייש טיסות, בוטלה הערב טיסה 081 לבנגקוק. טיסה 027 לניוארק הערב תצא במטוס חכור. טיסה 001 לניו-יורק תצא מחר בבוקר". 

גם הערב מפרטת אל-על את השתלשלות האירועים שהובילו לביטול הטיסה. לטענת אל-על, זו רשימת הפניות והתשובות שהתקבלו מהטייסים אליהם פנו: 

1. קברניט - היה מאויש לטיסה. בלחץ כבד של חבריו פתח מחלה וירד מהטיסה.
2. טייס - נעשו מספר ניסיונות להשיגו - ללא מענה.
3. סירב - ענה כי יטוס רק אם חייב. מספר ניסיונות לנייד+SMS להשיגו - ללא מענה. 
4. סירב לטוס.
5. סירב לטוס. לא עונה.
6. סירב לטוס סליפ מלא - מוכן להוציא טיסה רק בכיוון אחד. לא עונה.
7. במנוחה מלאה. מגבלת שעות.
8. סירב לטוס. נעשו מספר ניסיונות להתקשר אליו - ללא מענה.
9. סירב לטוס.
10. לא עונה לטלפון גם לאחר מספר רב של ניסיונות. 

מהנהלת אל-על נמסר בתגובה: "אנו שבים ומודיעים כי נציגות טייסי החברה ממשיכה לפגוע בחברה, מתנצלים בפני הנוסעים על הפגיעה ונחושים להחזיר את הפעילות בחברה לסדרה". 

מועד טייסי אל-על נמסר בתגובה: "חבל שהנהלת אל-על וחבורת קלאבמרקט, בהוראת בעלת השליטה תמי מוזס-בורוביץ, שוב ממשיכים להטעות את הציבור. גם הפעם, בדיוק כמו ביתר הטיסות שהנהלת אל-על החליטה לבטל השבוע, היו טייסים זמינים להוציא את הטיסות. הפעם עברה ההנהלה כל גבול בשקריה, משום שהיו גם שני חברי הנהלה, טייסים בצי 744, שהיו כשירים וזמינים ויכלו גם הם להפעיל את הטיסה. העובדה שהנהלת החברה בחרה לא להציבם לטיסה, מעלה חשד לחבלה בזדון וממשיכה לפגוע פגיעה אנושה בנוסעים ובחברה".