גייס 3.5 מיליון ד': פתרון ישראלי חדשני בתחום האפליקציות

חברת SafeDK הישראלית מהרצליה הכריזה על השלמת סבב גיוס A בסך של 3.5 מיליון דולר, לטובת המשך פיתוח פלטפורמת הניהול שלה לכלי תוכנה למובייל ■ כל הפרטים בוידאו

חברת SafeDK הישראלית, היושבת בהרצליה, הכריזה על השלמת סבב גיוס A בסך של 3.5 מיליון דולר, לטובת המשך פיתוח פלטפורמת הניהול שלה לכלי תוכנה למובייל. החברה גם הודיעה על השקה רשמית לניהול כלי עבודה דומים למפתחים בסביבת iOS. התמיכה באפליקציות iOs מגיעה לאחר שהטכנולוגיה של החברה כבר פעילה במשך שנה לאנדרואיד, והפתרון הוטמע באפליקציות על גבי מיליוני מכשירים ברחבי העולם.

הפתרונות של SafeDK מיועדות למפתחי אפליקציות - ולמי שפחות בקיא בתחום נספר שמרבית אפליקציות המובייל כוללות קטעי קוד רבים הזמינים דרך ספריות חיצוניות המכונות (SDKs). אותן ספריות צד שלישי נועדו לטובת העשרת האפליקציות ביכולות דוגמת פירסום, ניתוח התנהגות משתמשים, מדידה, חיבור לרשתות החברתיות, תשלומים ועוד.

טיבו של קוד חיצוני כזה הוא לגרום, בין אם במכוון ובין אם לא, לתקלות כגון: האטה, קריסה, צריכה מוגזמת של סוללת המכשיר ועוד. על מנת להגן על האפליקציה מסיכוני השימוש ברכיבי צד שלישי, משתמשים מפתחי האפליקציות בפתרונות כמו אלו של SafeDK, אשר מזהה אוטומטית את אותן ספריות חיצוניות המותקנות באפליקציה ומאפשרת למפתחים לקבל תמונה מלאה בזמן אמת, לאתר בעיות ולכבות אותן בלחיצת כפתור ללא צורך בעידכון הגירסא בחנויות.

סבב ההשקעות האחרון של החברה מגיע לאחר השקעה ראשונית על סך 2.25 מיליון דולר שהוכרזה בנובמבר 2015 .