H&M HOME מגיעה לארץ: תפתח שתי חנויות במארס הקרוב

החנויות, תת-רשת של H&M השבדית, ייפתחו בקניון עזריאלי בת"א ובקניון ראשונים בראשל"צ על פני שטח של 250-300 מ"ר

H&M HOME / צילום: הנס מוריץ
H&M HOME / צילום: הנס מוריץ

בשורה לחובבי עיצוב וכלי הבית: בחודש מארס הקרוב ייפתחו בארץ שתי חנויות H&M HOME של רשת האופנה השבדית H&M, שמביאה לישראל קבוצת מאץ' ריטייל.

החנויות הראשונות ייפתחו בקניון עזריאלי תל-אביב ובקניון ראשונים בראשון-לציון וישתרעו על שטח של כ-250-300 מ"ר.

בשלב זה מדובר על שני סניפים בלבד, אולם ניתן להעריך כי תת-הרשת תורחב בהתאם להצלחה.

חנויות ההום של הרשת בעולם חולקות את שטח החנויות הרגילות עם הפרדה כמחלקה עצמאית. בסניף שייפתח בקניון עזריאלי תל-אביב מדובר למעשה בהרחבת שטח החנות, שכיום משתרעת על פני 1,800 מ"ר. בימים אלה עוברת החנות הרחבה של 300 מ"ר נוספים, שעליהם תוקם החנות למוצרי הבית.

בקניון ראשונים בראשון-לציון צפוי להיפתח סניף של H&M שישתרע על שטח של 2,000 מ"ר, ובתוכו חנות של H&M HOME על פני שטח של 250 מ"ר.

שתי החנויות צפויות להיפתח כאמור בחודש מארס 2017 - ייתכן שבמקביל לפתיחה המתוכננת של הסניף של זארה הום, שאמור להיפתח בקניון גינדי בתל-אביב, בחנות ענק שתכלול תתי-מותגים אחרים מקבוצת זארה. שתי השחקניות הללו צפויות להוות תחרות חזקה בשוק המקומי, שבו בולטות איקאה, פוקס הום וגולף אנד קו.

זארה הום הוא מותג הכולל מגוון רחב של כלי בית, תוך דגש על אופנה. הרשת מונה עשרות סניפים ברחבי העולם, והם פועלים כחנות עצמאית, כלומר לא בתוך סניפי האופנה של המותג, והיא נחשבת לרשת שמכוונת גבוה יותר ולפיכך היא יקרה יותר.

H&M HOME הוא קונספט של עיצוב שהושק בשנת 2009 וכולל כיום 218 חנויות במדינות שונות בעולם, בהן ארה"ב, גרמניה, בריטניה, אוסטרליה, צרפת וכמובן שבדיה. בשנת 2012 הורחבה קולקציית הפריטים של הרשת לקטגוריות נוספות. כיום נמכרים בחנויות הרשת אביזרים ומוצרי טקסטיל לעיצוב הבית, המיועדים לסלון, חדרי שינה, אמבטיה, מטבח וחדרי ילדים.

"הקונספט החדש יציע ללקוחות אופנה לבית באיכות ובמחיר הטוב ביותר והזדמנות ליצור סגנון אישי בעיצוב הבית", מסר גלעד קרונר, מנכ"ל H&M ישראל.

בדומה לקונספט של חנויות האופנה, גם בחנויות הבית צפויה הקולקציה להתחלף בתדירות גבוהה, כשההבטחה היא למחירים אטרקטיביים. בדומה לבגדי הרשת, גם כאן נעשה שימוש נרחב בכותנה אורגנית.

בין הדוגמאות למחירים שהציגה היום הרשת: מגבות במחירים של 60 עד 100 שקל, סט מצעים מ-90 שקל, כיסויים לכריות נוי בטווח של 25 ועד 100 שקל.

H&M כוללת כיום 19 סניפים בישראל, האחרון שבהם נפתח בקריית אונו. כל הסניפים בבעלות מאץ' ריטייל. השנה צפוי להיפתח סניפים כאמור בקניון ראשונים ובמרכז גינדי. בישראל, בשלב זה, לא מתקיימת מכירה דרך אתר האינטרנט של הרשת.