יו"ר קק"ל מינה את מקורבו ועקף את מקבלי ההחלטות

חילופי אימיילים שהגיעו לידי "גלובס": דני עטר היה מעורב בסיום תפקידו של קובי מור בתפקיד ראש מינהל פיתוח קרקע (מפ"ק), תוך עקיפת מנגנון קבלת ההחלטות בקק"ל לגבי מינויים בכירים בארגון

יו"ר קק"ל דני עטר היה מעורב בסיום תפקידו של קובי מור בתפקיד ראש מינהל פיתוח קרקע (מפ"ק), אחד התפקידים החשובים ביותר בקק"ל, תוך עקיפת מנגנון קבלת ההחלטות בקק"ל לגבי מינויים בכירים בארגון - כך עולה מחילופי אימיילים שהגיעו לידי "גלובס". במקום מור מינה עטר את ירון אוחיון, מי שהיה מנהל החברה הכלכלית של המועצה האזורית גלבוע, שעטר עמד בראשה עד מינויו כיו"ר קק"ל.

משנודע במייל על מינויו של אוחיון לתפקיד במקום מור, נדהם משה יוגב, יו"ר ועדת מפ"ק בדירקטוריון קק"ל, מההודעה והודיע לאותה תפוצה: " שלום לכולם. האם אינכם חושבים שיו"ר וועדת קק"ל צריך להיות שותף להחלטה כזו?! ואנכי אפילו לא ידעתי!!! ככה, מקבל העתק? לא מאמין. חודש טוב". על כך ענה ליוגב יו"ר קק"ל עטר: "אתה צודק. טעות שלי על כך שלא הונחו להיוועץ בך טרם קבלת ההחלטה והוצאתה לפועל".

קובי מור אומר בתגובה: "לא היתה הדחה. אני החלטתי להיפרד מקק"ל אחרי ארבע שנות שירות ולצאת לעסקים פרטיים".

מלשכתו של עטר נמסר: "מאז תחילת כהונתו פועל יו"ר קק"ל דני עטר להגביר את השקיפות בארגון ולהנהיג נורמות של הקפדה על כללי מינהל וניהול אפקטיבי. הארגון נמצא בהליך של רה-ארגון והתאמת המבנה הארגוני ליעדים ולמשימותיו".