9 מיליון בראש הפרסומות האהובות, הוט הפרסומת הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין להוט, שהיה אהוב בעיקר על גברים, הוא גם המושקע ביותר השבוע - 1.9 מיליון דולר

קמפיין הוט   / צילום מסך
קמפיין הוט / צילום מסך

שובה של 9 מיליון למסך מבשרת כמעט כמו תמיד את התברגותה של הפרסומת בראש דירוג הפרסומות האהובות. גליקמן שמיר סמסונוב יכולים להתנחם בעובדה שהפרסומת האהובה ביותר משבוע שעבר - הפרסומת של תאגיד תמיר - הוחלפה בפרסומת אחרת שלהם - כאמור 9 מיליון.

הפרסומת, שבה נראית שני כהן כשהיא משוחחת עם סיני שרוצה לעזוב את שוקה, רושמת שיעורי אהדה הנמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 28.5%.

הפרסומת להוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, היא הפרסומת הזכורה והמושקעת ביותר. הפרסומת, שבה נראית זינה בסט של "משחקי הכס" כשהיא מספרת שעכשיו יש סדרות של HBO בהוט, רושמת שיעורי זכירה הדומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.1%. הפרסומת הייתה אהובה על גברים, אולם ניכר כי ככל שהגיל עולה, האהדה לה יורדת.

כאמור, הקמפיין להוט הוא גם הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם סך ההשקעה העומד על פי נתוני יפעת בקרת פרסום על 1.9 מיליון דולר. גם בשבוע שעבר הובילה הוט בהשקעה בפרסום, עם 2.1 מיליון דולר.

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום, כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 555 (לעומת 609 בשבוע הקודם).

לעומת זאת, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-45.9 מיליון דולר (לעומת 42 מיליון דולר בשבוע הקודם).

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות