מהומה בוועדת הכספים: אורן חזן הצביע נגד הקואליציה

אורן חזן הצטרף להסתייגויות לתקציב שהעלה חבר הכנסת פרופ' מנואל טרכטנברג, אולם למרות זאת ההסתייגויות נדחו

אורן חזן / צילום: אמיר מאירי
אורן חזן / צילום: אמיר מאירי

ח"כ אורן חזן (ליכוד) הצטרף לאופוזיציה בהצבעות על הסתייגויות שהעלו חברי הכנסת מהאופוזיציה פרופ' מנואל טרכטנברג (המחנה הציוני) וזהבה גלאון (מר"צ) בנימוק ש"מסתירים מהציבור מידע". אולם גם לאחר "עריקתו" נרשם תיקו בהצבעות - תשעה בעד ותשעה נגד - כך שההסתייגויות לא התקבלו. באולם פרצו צעקות ונטען כי אחד מחברי האופוזיציה הצביע הצבעה כפולה. יו"ר הוועדה ח"כ משה גפני שאל את חזן "אורן, אתה מצביע באמת עם האופוזיציה?" וחזן השיב "לא יודע".

חברת הכנסת סתיו שפיר הוצאה מהדיון בוועדת הכספים לאחר חילופי דברים קשים עם מנכ"ל האוצר ולאחר שמנעה את המשך הדיון בצעקות במשך דקות ארוכות. יו"ר הוועדה ח"כ משה גפני הוציא את שפיר מאולם הדיונים וחברת הכנסת רחל עזריה הטיחה בה "את מטרילה אותנו כל הזמן, קיבלת תשובות ממני לשאלות שלך אבל את מתעקשת להוציא את זה מהמנכ"ל".

מנכ"ל האוצר שי באב"ד אמר לשפיר "לא תקבלי ממני תשובות ענייניות כי כל מה שמעניין אותך זה לצלם את עצמך ולהעלות סרטים שלך ליוטיוב". שפיר הגיבה בצעקות "שקרן! שקרן!". באב"ד דרש משפיר להתנצל אך זו סרבה אך חברי הכנסת מיקי לוי (יש עתיד) ועיסאווי פרייג' (מר"צ) אמרו לבאב"ד כי הם מתנצלים במקומה.