פרימיום צרפתי: מכונית חדשה שמעוררת עניין בעולם הרכב

אלפיין הוא מותג כלי רכב ספורטיביים שהיה בבעלות רנו, שנסגר באמצע שנות ה-90 ■ כעת הגיעו הצרפתים למסקנה כי מותג סקסי שכזה לא יכול להזיק לחברה, והחליטו להחזיר אותו לחיים עם דגם חדש שמעורר הדים

בשנים האחרונות הורגלנו לראות יצרניות רכב בעלות עבר מפואר, דוגמת פונטיאק האמריקנית או סאאב השבדית, נעלמות אל דפי ההיסטוריה, מה שרק גורם לנו יותר לשמוח נוכח הידיעה הבאה; אלפיין הצרפתית פותחת את פנקס ההזמנות, ל-1,955 לקוחות זריזים במיוחד, לציון שנת הקמת המותג.

לאלו שקצת פחות מכירים, אלפיין הוא מותג כלי רכב ספורטיביים שהתבסס על מנועים מבית רנו, ונקנה על-ידה במהלך שנות ה-70 של המאה הקודמת. לאחר שרנו סגרה את אלפיין באמצע שנות ה-90, הגיעו הצרפתים למסקנה כי מותג סקסי שכזה לא יכול להזיק לחברה, והחליטו להחזיר את אלפיין לחיים.

באלפיין לא מפרטים אודות המכונית החדשה, שעל פי הערכות בעולם הרכב העולמי תזכה לשם I-120, כדי לקשור אותה לאחד הדגמים האגדיים של החברה, ה-I-110. הנתון היחיד שכן מספקים שם הוא נתון ההאצה שעומד על 4.5 שניות, ממצב עמידה ל-100 קמ"ש.

בעולם הרכב מנחשים כי בדומה למכונית הקונספט אלפיין ויזן, I-120 תהיה בעלת מנוע מרכזי, אידיאלי למכוניות מסוגה. תמורת הזכות לרכוש מכונית שאת נתוניה אתה כלל לא יודע, תצטרך להיפרד מ-55 עד 60 אלף יורו.

ובאיזה צבע תהיה המכונית החדשה שלכם? אין לכם הרבה ברירה, היא תוצע ב-3 צבעים בלבד. אנחנו ממליצים על כחול אלפיין, בכדי לשמור על המסורת של המותג המחודש.