ליאורה עופר חוגגת יום הולדת; רמי שביט יורד לבאר-שבע

וגם: מי הגיעו לארוחת בוקר של אלופים (במיל')?

ליאורה עופר נעם סמל / צילום: איציק בירן
ליאורה עופר נעם סמל / צילום: איציק בירן

חגיגה של צחוקים בתאטרון

מה עוד חגגו בפרימיירה העסקית של "מצחיקונת"?

ביום חמישי האחרון, בשיאן של חגיגות יום ההולדת של ליאורה עופר, בעלת השליטה בעופר השקעות ויו"רית אגודת ידידי תאטרון הקאמרי, הספיקה כלת השמחה להזמין את חברי חוג הידידים לפרמיירה חגיגית של המחזמר "מצחיקונת", בבימויו של צדי צרפתי ובכיכובם של מיה דגן ועמוס תמם. מיד בתום אירוע קבלת-הפנים התפנתה עופר לחגיגות פרטיות משלה.

בנהנים מהמחזמר ומאחלים מזל טוב: דני וג'ניס גילרמן, שהסבירה לכל התוהים כי היא פרקה את הכתף, ולכן הזרוע שלה חבושה; פרופ' רו"ח יצחק סוארי, שמיהר למחרת המחזמר לצפות בסרט (ראו משמאל); תמי רוה, יו"רית חברת החדשות של ערוץ 2, ובעלה, עו"ד יהודה רוה; עמי אראל, יו"ר סלקום; עירית תאומים, שהגיעה ללא בעלה, מושיק תאומים, אשר "נאלץ להתעכב בפגישת עבודה שהתארכה"; השחקן ששון גבאי, מתאטרון בית לסין המתחרה; ובני צרפתי מהבימה; ונועם סמל, מנכ"ל הקאמרי הפורש, שסיפר לנוכחים כי הוא מונה לעמוד בראש אירועי טקסים ואירועים של המכבייה ה-20 ואחרים.

ליאורה עופר נעם סמל / צילום: איציק בירן
 ליאורה עופר נעם סמל / צילום: איציק בירן

הדור הבא של חברי הדירקטוריון

מי הדירקטורים שיטפחו את אומת הסטארט-אפ?

דירקטורים למען הסטארט-אפ ניישן: יוזמה משותפת של איגוד הדירקטורים בישראל (IDU), בראשות מיכל מור, המנכ"לית ושל התוכנית החברתית של עמותת בוגרי 8200, מחברת בין דירקטורים מקצועיים בתחומי פיננסים, טכנולוגיה, שיווק וכו', לבין יזמים ויזמיות החברים בתכנית החברתית של העמותה.

התוכנית הושקה ביום חמישי האחרון באירוע חגיגי במשרדי עורכי הדין גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג. שם גם הציגו היזמים את הרעיון שלהם בפני תורמים ומשקיעים פוטנציאליים.

בדירקטורים שילוו את הפרויקט בהתנדבות: מאיר מנחם, לשעבר סמנכ"ל הכספים של שטראוס; אלון בסיס, לשעבר סמנכ"ל התפעול של חברת Eteacher; ליאן גולדשטיין, סמנכ"לית כספים במגוון חברות (outsourcing); חגית בכר, לשעבר סמנכ"לית הסחר והשיווק בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון; ואמירם פורת, אחראי על תוכניות המו"פ של האיחוד האירופי באוניברסיטת תל-אביב.

בכר, מור וגולדשטיין /  צילום: איתי גור
 בכר, מור וגולדשטיין / צילום: איתי גור

שוברים דרומה

ביום חמישי האחרון ירדה הנהלת המשביר לצרכן דרומה לבאר-שבע, בירת הנגב, וזאת כדי להשיק את הסניף המשופץ שנפתח בקניון עזריאלי הנגב.

באורחים ובמארחים: רמי שביט, מנכ"ל המשביר לצרכן; עדי בלומנפלד, סמנכ"ל הסחר; שחר טביב, מנכ"ל קניון עזריאלי הנגב; ושחקני הפועל באר-שבע, בהם מאור בוזגלו, אליניב ברדה, מוחמד גאדיר ולואי טאהא.

השחקנים גם לקחו חלק פעיל בחגיגות, כאשר ברדה תפקד כרב וקבע את המזוזה, ובוזגלו הוא שגזר את הסרט.

שחר טביב, רמי שביט / צילום: מיכה בננו
 שחר טביב, רמי שביט / צילום: מיכה בננו

אסף עזרא - יו"ר eLoan

אסף עזרא (43) מונה לתפקיד יו"ר eLoan, המערכת להלוואות חברתיות באונליין (peer-to-peer), זאת במקביל לתפקידו הנוכחי מזה כ-3 שנים כסמנכ"ל שיווק ומכירות פיננסיות במיטב דש.

קודם לכן שימש עזרא כסמנכ"ל שיווק ומכירות בתכלית תעודות סל מבית מיטב דש.

לפני כחודש רכשה מיטב דש את eLoan, במטרה להעמיק פעילותה בתחום האשראי הצרכני. החברה פועלת כ-3 שנים ומנוהלת על-ידי עופר כרמל.

אסף עזרא / צילום: רמי זרנגר
 אסף עזרא / צילום: רמי זרנגר

חברים, אותות ומופתים

וגם: מי הגיעו לארוחת בוקר של אלופים (במיל')?

את בוקר יום שישי האחרון העבירו כמה וכמה מחברי הקהילה העסקית בסינמה סיטי גלילות. המטרה: מינגלינג ארוחת בוקר ומיד לאחריו הרצאה של האלוף (במיל') ושר השיכון והבינוי,יואב גלנט, והקרנת טרום בכורה של הסרט "אוטובוס 657" בכיכובם של רוברט דה נירו וקיית בוסוורת'.

המארחת: חברת יבוא ושיווק האלקטרוניקה ניופאן, שהזמינה כמיטב המסורת שותפים אסטרטגיים, חברים ולקוחות, וציינה גם על הדרך 30 שנה לפעילותה.

עוד באירוע: צביקה גיור, מנכ"ל ניופאן, ופרופ' רו"ח יצחק סוארי, יו"ר קבוצת אלייד (השותפים ב-30% בניופאן), העניקו אותות הוקרה ליולי ירדני, רו"ח של ניופאן, המלווה אותה מיום הקמתה, ואת גיור כבר מגיל 14, אז הפכו לחברים. השניים, יש לציין, גם חגגו השנה יחד יומולדת 60.

עוד זכו להוקרה: מוקי גרינבויים, בעלי חברת סלע, השותפים הלוגיסטיים של ניופאן; ועו"ד וונדה פיינברג, היועצת המשפטית של החברה.

בפותחים את סוף השבוע: יגאל שרייבר, מנכ"ל אלייד; רונן בראל, יו"ר ארנסט אנד יאנג; מוטי זינגר, יו"ר UPS; שמואל פרנקל, מנכ"ל אפסילון; משה ופנינה אדרי, מבעלי הסינמה סיטי; רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט; חגית לוין, מנכ"לית הבסס"ח (החברה הישראלית לביטוח אשראי); שוקי שוורץ, מנכ"ל טולמנס; הפסומאים גיל סמסונוב ורמי שלמור; יונה פוגל, מנכ"ל פז; תמי דירקטור, סמנכ"לית מכירות בשידורי קשת; גבי רוטר, מנכ"ל קסטרו; אילן גרינבוים, מנכ"ל קבוצת יורוקום; חן למדן; קלודין גלנט; דוד פתאל, בעלי רשת פתאל; ואחרים.

ירדני, גיור וסוארי / צילום: תמר מצפי
 ירדני, גיור וסוארי / צילום: תמר מצפי