מיטב דש: אסף עזרא מונה לתפקיד יו"ר eLoan

ימשיך לכהן במקביל כסמנכ"ל השיווק והמכירות הפיננסיות במיטב דש

מיטב דש הודיעה היום (א') על מינוי אסף עזרא לתפקיד יו"ר eLoan. עזרא יכהן בתפקיד במקביל לתפקידו הנוכחי מזה 3 שנים כסמנכ"ל שיווק ומכירות פיננסיות במיטב דש.

בחודש נובמבר השנה רכשה מיטב דש את eLoan והעמיקה את פעילותה בתחום האשראי הצרכני. החברה ממשיכה לפעול כפלטפורמה שמפגישה בין מלווים ללווים (peer-to-peer) ומסתייעת בטכנולוגיה שפותחה בחברה כבסיס לפעילות מתן אשראי צרכני ממקורותיה. 

אסף עזרא, בן 43, נשוי+3, הוא בעל תואר ראשון B.A במינהל עסקים במרכז האקדמי רופין ותואר שני במינהל עסקים ושיווק מהקריה האקדמית אונו. בעשור האחרון הוא כיהן בתפקידים שונים בבית ההשקעות מיטב דש. כאמור, ב-3 השנים האחרונות הוא משמש כסמנכ"ל השיווק והמכירות הפיננסיות במיטב דש, ולפני כן שימש כסמנכ"ל שיווק ומכירות בתכלית תעודות סל מבית מיטב דש.

eLoan פועלות בתחום ההלוואות החברתיות P2P ומנוהלת על-ידי עופר כרמל. החברה פועלת מזה כ-3 שנים והצליחה לגייס אלפי מלווים ואלפי לווים. 

אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש, מסר: "אני מברך את המינוי של אסף לתפקיד ואת הצטרפותו למנכ"ל עופר כרמל. אני סמוך ובטוח כי שיתוף-הפעולה ביניהם יוביל את eLoan לעוד הצלחות והישגים חדשים. נמשיך להיות חלק ממגמת הצמיחה בתחום האשראי החוץ-בנקאי שמהווה חלופה ממשית לבנקים".