פלאפון מציעה ערך מוסף ללקוחות: הגנה מפני איומי סייבר

החברה מציעה לכל לקוחותיה שירותי אבטחה ברמה מוגברת ותמתג את עצמה כחברה הסלולרית הבטוחה ביותר ■ "מספקת הגנה רשתית מתקדמת גם נגד איומי כופר והשתלטות"

רן גוראון / צילום: איל יצהר
רן גוראון / צילום: איל יצהר

חברת פלאפון מהמרת על תחום איומי הסייבר כאחד המהלכים השיווקיים החשובים שלה החל מהשנה הקרובה. החברה השיקה היום מעטפת הגנה מתקדמת לגלישה בטוחה ברשת הסלולרית שאותה היא ממתגת כ-Pelephone Cyber. החברה תצא היום בקמפיין פרסומי לטובת קידום המהלך שמטרתו יצירת ערך מוסף ללקוחות החברה.
לדברי החברה השירות לא יהיה כרוך בתשלום והפתרון האבטחתי תופס גם עבור משתמשים בחו"ל. השירות כולל הגנה מפני וירוסים, הונאות רשת, גניבות זהות, וירוס כופר והשתלטות, איומי חדירה לפרטיות וגניבת פרטים, חסימה של קישורים חשודים ברשת ועוד, תוך אפשרות להתאמה פרסונלית של רמת האבטחה.
לטובת השקת המהלך פרסמה החברה סקר ממנו עולה כי כ-60% מזמן הגלישה בישראל מתבצע ברשת הסלולר, וכי למעלה מ-70% מודעים לנזקים שעלולים להיגרם כתוצאה מגלישה לא בטוחה.

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון אמר: "פלאפון מתמקדת בסלולר, ומשקיעה בפתרונות החדשניים והמותאמים ביותר לצרכי לקוחותיה. היום אנו מביאים ללקוחות ערך מוסף בתחום הגנת הסייבר: הרשת המהירה בישראל מאפשרת כעת ללקוחותיה לגלוש גם ברשת הבטוחה בישראל".
אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון: "איומי הסייבר הרבים והמגוונים הרווחים בגלישה בסלולר הפכו לבעיה כלל - עולמית ומחייבים שינוי תפיסה. פלאפון סייבר מעניק פתרון טכנולוגי והגנה רשתית מתקדמת לכל משתמש על הרשת הסלולרית של פלאפון, מפני וירוסים, אמצעי חדירה לפרטיות וגניבות זהות, וכן מפני איומי כופר והשתלטות".