פטנט ישראלי חדש עשוי לחולל מהפכה בתחום ההיריון בעולם

בעוד העולם הרפואי בכלל ותחום הניטור הביתי בפרט נמצאים בתקופת של פיתוח טכנולוגי מואץ, תחום בדיקות ההריון עדיין מדשדש, ובכדי לקבל הערכה אמינה של בריאות העובר, אין מנוס מהוצאה כספית נכבדת ■ כעת, מוצר ישראלי חדש מציע מהפכה בתחום

בעוד העולם הרפואי בכלל ותחום הניטור הביתי בפרט נמצאים בתקופת עדנה של קידמה טכנולוגית ופריצות דרך מדעיות, תחום ההריון, הנחשב לאחת התקופות המאתגרות והמשמעותיות ביותר בחיים, עדיין מדשדש.

אשה הריונית אשר רוצה או זקוקה לקבל הערכה אמינה על מצב ההיריון ובריאות העובר שלה, אין לה מנוס אלא לשלם סכום כסף נכבד, לרוב מכיסה, לקבוע מראש תור, לחתת את רגליה לבית החולים או לקליניקה, להתחבר דרך חוטים ורצועות למערכת מקצועית ומסובכת העולה אלפי דולרים ומתופעלת אך ורק על ידי אנשי מקצוע מיומנים וכל זאת כדי לעבור ניטור למשך מספר דקות בלבד של דופק העובר ובמקרה הטוב לקבל התייחסות מינימאלית של הרופא.

חברת הרה-מד הוקמה מתוך מטרה לתת מענה חדשני, ידידותי וביתי לניטור ההיריון ובריאות העובר, ולספק אמצעי אמין ומדויק ברמה זהה למכשירים המקצועיים אשר מתקשר ועובד בהרמוניה עם הרופא והמערכות התומכות. כל זאת במחיר הגיוני ונגיש אשר כל משפחה יכולה להרשות לעצמה.