נחת בישראל: המוצר הגאוני של LG שזכה להתלהבות בעולם

מה היה קורה אם הייתם יכולים להחזיר בגדים מלוכלכים ישירות לארון, ולהוציא אותם כעבור דקות כשהם נקיים ומוכנים ללבישה? הצצה לארון ה-Styler החדש של LG שמנקה ומגהץ בגדים ללא כימיקלים או אבקת כביסה

באיחור של יותר משנה, הושק בישראל ארון הניקוי היבש של LG, שמבטיח לרענן את הבגדים שלכם ולהסיר מהם קמטים ללא חומרי ניקוי, והכול בתוך 20 דקות.

על-פי ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית, ארון ה-Styler שומר על רעננות הבגדים ומסלק ריחות לא נעימים כגון עשן סיגריות, שמן טיגון או זיעה. הוא מתאים לחליפות, מעילים, סוודרים ואפילו לשמיכות וכריות.

הסטיילר נראה כמו מקרר צר וכולל בחלקו הקדמי מספר כפתורים המציעים 4 מצבי ניקוי: Quick Refresh - המרענן את הבגד ומסיר קמטים; Sanitary - לטיהור הבגד והסרת אלרגניים; Gentle Dry - לייבוש הבגד בחום נמוך כדי לשמור על צורתו; ואחרון חביב - Easy Pants Crease Care - מצב המאפשר להניח זוג מכנסיים במקום ייעודי בארון כדי לבצע יישור של המכנס והדגשת קפל הצד.

את ה-Styler ניתן להתקין כמו כל ארון רגיל, ללא חיבורים מורכבים או אינסטלציה מסובכת המצריכה הזמנה של איש מקצוע. ארון הניקוי היבש של LG משווק על-ידי חברת Digital Kitchen במחיר לא צנוע בכלל של 11,900 שקל, ונראה כי קהל היעד העיקרי שלו הוא בתי מלון, משרדי עורכי דין וטרמינלים בשדות תעופה.