בת 22 ביצעה הונאה בסך 145 מיליון דולר - ראו כיצד היא נתפסה

סטודנטית השוויצה בחיי יוקרה מפנקים בחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם שלה - והתגלתה כשותפה לכאורה בהונאת מס עצומה ברוסיה ■ צפו בסיפור

אנסטסיה טסירשקובה, הונאה, אינסטגרם, רוסיה / צילום: אינסטגרם
אנסטסיה טסירשקובה, הונאה, אינסטגרם, רוסיה / צילום: אינסטגרם

בתיעוד העדכני ביותר של אנסטסיה טסירשקובה בת ה-22, היא מופיעה מאחורי סורג ובריח, אבל עד אז - אם לשפוט לפי התמונות ששיתפה עד לפני שבוע באינסטגרם ובפייסבוק - טסירשקובה נהנתה מחיי מותרות שכל סטודנט בגילה היה חולם עליהם.

ממסעדות יוקרה ובתי מלון מפוארים ועד לטיולים מסביב לעולם ומכוניות יוקרה - טסירשקובה ידעה ליהנות מהחיים ולא הסתירה זאת מאלפי עוקביה ברשתות החברתיות. היא בוודאי לא תיארה לעצמה שחוסר הצניעות שלה יוביל את המשטרה לפשפש בתמונותיה ולקשר אותה לקבוצת חשודים המעורבת בהעלמת מס בסכום של עשרות מיליוני דולרים.

הסטודנטית לכלכלה מאוניברסיטת מוסקבה נעצרה השבוע על הונאת מס בסך 145 מיליון דולר, כשעמה נעצרו עוד 4 חשודים במעורבות בפרשה. על-פי החשד, החמישה עזרו לאלפי אנשי עסקים להעביר באופן לא חוקי כספים למקלטי מס מעבר לים, ועל השירותים שלהם גבו 2.5% עמלה, מה שזיכה אותם בסכום נכבד של כ-2.9 מיליון אירו.

לפי החשד, הכסף הועבר דרך מספר חשבונות בניסיון למנוע מהרשויות הפיננסיות ברוסיה לעלות על התרמית שלהם.

על-פי הדיווחים בתקשורת המקומית, טסירשקובה טענה בפני השוטרים כי הכירה את אחד החשודים דרך ידידה משותפת, וכי אין ביניהם שום קשר עסקי. מאוחר יותר, כך דווח, היא נשברה והודתה בחלק מהאשמות.

המשטרה מצאה גם קוקאין בדירתה של הצעירה, וצפויה להמשיך בחקירה.