הוט העלתה ערוץ מיוחד שיוקדש לתכנים של HBO

הערוץ יחל לשדר בשידור יומי את כל העונות של הלהיטים הגדולים של HBO, כמו "משחקי הכס ", "Veep" ו"עמק הסיליקון", ובהמשך יועברו בו גם העונות החדשות של התוכניות הללו ושל שאר תכני HBO

אחרי שלפני כמה חודשים החלה הוט לשדר תכנים של ערוץ HBO האמריקאי, אתמול (בא') העלתה החברה ערוץ חדש שמוקדש כולו לתכנים הללו.

על-פי הודעת הוט, הערוץ יחל לשדר בשידור יומי את כל העונות של הלהיטים הגדולים של HBO, כמו "משחקי הכס", "Veep" ו"עמק הסיליקון", ובהמשך יועברו בו גם העונות החדשות של התוכניות הללו ושל שאר תכני HBO. בנוסף ישודרו בערוץ מדי יום שבת ספיישלים מבית HBO, שיכללו סרטים דוקומנטריים, סרטי טלוויזיה מקוריים, מופעי סטנד-אפ גדולים ועוד. 

כזכור, בספטמבר התעוררה סאגה משפטית סביב רכישת התכנים של הערוץ האמריקאי הפופולרי, לאחר שחברת פרטנר, שמתעתדת לעלות פלפטפורמה טלוויזיונית משלה במהלך 2017, טענה כי הוט מבקשת לרכוש את תכני HBO כדי לחסום את כניסתה לשוק. פרטנר חזרה בה בסופו של דבר מפנייתה לערכאות, והוט כאמור משדרת את התכנים מאז אוקטובר.

ב-yes משודרים תכני HBO מזה מספר שנים. 

טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית הוט, מסרה כי "השקת ערוץ HBO עם מיטב הסדרות שרכשנו לאחרונה מבית היוצר המוביל בעולם, יחד עם השקת שורת דרמות המקור המצוינות והמדוברות של הוט, מבטאות את המחויבות הבלתי מתפשרת שלנו להמשך השקעה בתוכן מצוין ולמחויבות שלנו להציע ללקוחות החברה את חווית התוכן המובילה בישראל".