גיל שרון רומז על העלאת מחירי הסלולר: "30 שקל זה לא סביר"

שרון, שצפוי להתמנות ליו"ר גולן טלקום, לאחר שזו נמכרה אתמול לאלקטרה, הבטיח בראיון לגל"צ לשמור על "המיתוג של גולן כמותג דיסקאונט" ■ באותה נשימה הוא רמז כי מחירי הסלולר של גולן נמוכים מדי ■ חשף כי מיכאל גולן "ייצא לדרך חדשה"

גיל שרון / צילום: תמר מצפי
גיל שרון / צילום: תמר מצפי

יממה לאחר שגולן טלקום נמכרה לאלקטרה צריכה - גיל שרון, מי שצפוי להתמנות ליו"ר גולן טלקום, רומז כי המחירים הנמוכים של חבילות הסלולר לא יישארו: "מחירים של 30 שקל כולל מע"מ אינם סבירים", הוא אמר בראיון לתוכנית של ניב רסקין בגלי צה"ל.

אתמול הושלמה כאמור העסקה למכירת גולן טלקום לאלקטרה, תמורת 350 מיליון שקל. במסגרת העסקה חתמה אלקטרה  סימולטנית על הסכם איחוד רשתות עם סלקום לתקופה של 10 שנים לשימוש משותף ברשת דור 4 ודור 3 תמורת 210-220 מיליון שקל בשנה. גיל שרון יכהן כיו"ר גולן ויחזיק 10% מהחברה.

גולן טלקום, שנולדה כתוצאה מרפורמת הסלולר של כחלון, הביאה את בשורת הורדת מחירי הסלולר, הגבירה את התחרות בענף וכתוצאה מכך גרמה לשחיקה מהותית ברווחי חברות הסלולר הוותיקות, סלקום  ופרטנר . ביומיים האחרונים, מניותיהן של חברות הסלולר זינקו בחדות, וזאת בשל ההערכות הגורפות בשוק לפיהן עידן מחירי הסלולר הנמוכים הסתיים.

"נשמור על המיתוג של גולן ועל הבידול של החברה כמותג דיסקאונט", אמר שרון, אך הוסיף באותה נשימה כי "מחירים של 30 שקל כולל מע"מ אינם סבירים".

"קשה לדעת מה יהיה מחיר השוק, כי אנחנו שוק מאוד תחרותי", הוסיף שרון, שגם התייחס לשאלת הישארותו של מיכאל גולן, מנכ"ל החברה. "מיכאל גולן לא ימשיך. הוא ייצא לדרך חדשה".